De' e' mycke' nu.

Kan någon dra i nödbromsen!? Jag hinner inte meeed.

Lämnade huset fem i nio i går morse ( och då hade jag redan klippt gräset ).
Kom hem halv elva.
Dyngsvett, skitig och prickig.

Drygt trettio grader varmt ute, och så är det deadline med en jäkla tidspress.

Idag ser det ungefär likadant ut.
Och imorgon.
Och nästa dag.

Men jag säger inte vad det är.

Tog kort i söndags som jag tänkte visa.
Har bara inte haft tid att ladda ner bilderna.
Ge er till tåls. ;)

Varför inte ha gissningslek under tiden.
Vad sysslar Myra med om dagarna, som måste vara klart nästa vecka?

Ett stort projekt, som är roligt, jobbigt och tålamodsprövande.
Kräver konsentration och noggrannhet, uthållighet och balans.
Hade underlättat om man varit lite längre och starkare än vad jag är.
Och om man sluppit vara själv...

Fler ledtrådar blir det inte.

Få höra nu'rå! ;)


Sagt och Tyckt
Postat av: filosofen

Jag gissar på ett bygge av något slag som du måste ha färdigt till någon fest eller födelsedag.:) krma på dig och slit inte ihjäl dig!

2006-07-05 @ 11:00:29
Postat av: Jools

Drar i nödbromsen! Myra behöver vila och där med basta.
Gissar hejvilt *hahaha* ska du månne stå på en hästrygg och utföra akrobatiskakonster? Gissar på det för du skrev att det bl a krävs balans och koncentration.

2006-07-05 @ 12:05:58
Postat av: Myrmormor

Myra, min älskade lilla myra!
Jag vet vad du håller på med och jag önskar att jag kunde vara hos dig och hjälpa till. Skickar massor med tankar och energi och hoppas att det hjälper lite. Slit inte ut dig.

2006-07-05 @ 16:59:41
Postat av: Asfaltmamman

Halloj,

Jag gissar på att det är någon slags typ Stockholm Horse Show, fast den Walesiska varianten??!? ELLER så ska du få ett eget stall närmare huset? Berätta, berätta!

Klappa Fru Silversvart lite extra från mig!

Kramis!

PS. Glöm inte att andas, okej...stress i all ära, det går inte att komma undan att man har det ibland...men andas måste du!

Postat av: Synthloppan

Hello!
Fixade bloggen i går och trodde du hade fullt upp med hästar och ... hm... bygge???
Ta det liiite lungt ibland och krama alla!

2006-07-05 @ 20:28:26
URL: http://synthloppan.blogg.se
Postat av: Glitter-STHLM

Deadline - stress - hemligt - hela dagarna...... ? Men det finns ju så mycket att välja på..... Hallå - MyrMormor...... vad gör Myra? SUPER STORA KRAMAR från Glitter!

2006-07-05 @ 21:08:08
URL: http://glittersthlm.blogg.se
Postat av: Lisa

Hm...det låter som någon sorts uppvisning...med häst kanske? Stressa inte ihjäl dig! Kram Lisa

2006-07-05 @ 21:09:52
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/
Postat av: Sess

God morgon Myra!Ser att du har fullt upp... Gör du en scen för uppträdande med småmyror? Ta det lugnt och en sak i taget så brukar det gå vägen! Kram.Sess,

2006-07-06 @ 07:41:25
Postat av: Fröken K

drar för fullt i nödbromsen och kramas massa massa.Det finns föresten aldrig så många myrkramar som jag inte klarar av ;). Jag är stark, jag klarar alla kramar *S*

2006-07-06 @ 09:07:17

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback