Bara så ni vet

Jaaaaag tyyyyckeeeer iiiiinteeee ooooom målaaaarfärg!!!

Sagt och Tyckt
Postat av: Lisa

Åh, stackare...om jag ändå vore i närheten hade jag kunnat hjälpa dig att måla! då kunde vi ha snackat en himla massa och målat...ja, så gott det går!! Hihihihi!! Kramisar Lisa

Postat av: Myra

Jaaa! Kom hiiiit! :) Mitt enda sällskap om dagarna är CD-spelaren. Blir lite enformigt efter ett tag. Har bara tagit ner tre skivor.... *s*
Men det tar lååång tid, innan man tröttnar på Tracy Chapman. Omöjligt, skulle jag tro. :)

2006-07-10 @ 23:17:45
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Nika

Awwee...Myra...e de mycke kladd och måla utanför och så?? fniss. Har du färg på favvo jeansen än???
vill småmyrorna hjälpa till att måla och sitter och sniffar på penslarna.???

Kram på dig...Nika

2006-07-11 @ 01:18:46
URL: http://blogg.expressen.se/undersolenicinci/
Postat av: Karin

Ingen fara vännen..jag förstår det att det tar sin tid och att det är bara det som gäller för stunden =) Jag är inte heller så bra på det där med att maila..men jag ska göra det när jag har lite mera tid att sätta mig ner. Att besöka familjen innebär också att hjälpa till överallt *S* Just nu är det målning av altanen som gäller..Men jag tänker massor på dig med ska du veta..kram kram

2006-07-11 @ 10:00:37
URL: http://karinbara.blogg.se/
Postat av: filosofen

har du haft målarfärgskrig än? Nä, då behöver man ju vara fler än en myra... :) kram på dig vännen!

2006-07-11 @ 10:13:40
Postat av: Jools

Du kan få låna min syrra - hon gillar å måla ;). Men du måste lämna tillbaka henne sen, för jag behöver henne när jag ska få ny färg på väggarna. En deal? *s*
Kramisar i massor.

2006-07-11 @ 10:52:45
URL: http://joolsnyaplejs.blogg.se/
Postat av: Myra

SV: NIKA: Favvojeansen har inte fått lov att titta på nya huset än. ;) Annars har jag både röda och vita slingor i håret, fläckiga armar, prickiga glasögon och mönstrade mysbyxor... SmåMyrarna är föör hjälpsamma. De pillar och plockar överallt mest hela tiden. *s*
KARIN: Jasså du målar du. Tycker du det är kul? *s* Jag tyckte det, de första dagarna. Inte nu längre... ;)
FILOSOFEN: Jag krigar med färghinkar och penslar så det räcker. Kanske tur att jag är ensam mesta tiden, annars hade vi väl flyttat isär, Maken och jag, efter den här TåLAMODSPRöVANDE sysselsättningen. *asg*
JOOLS: Jaa! Kan du inte skicka hit henne! Omedelbums, tack! Så lovar jag att ge henne mat, husrum, färg och penslar, och så skickar jag tillbaka henne när allt är klart! Absolutely a deal. :)

2006-07-11 @ 13:57:21
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback