Efter en vecka

Det är på dagen en vecka sen vi klev av planet på svensk mark.
Inte en endaste kväll har jag kommit isäng förrän tidigast 01-tiden.
Bara en morgon har jag fått sov morgon och då sov jag så länge som 09.15.

Jag har haft saker inplanerade från morgon till kväll, och farit runt som en galning.
De få timmarna då jag inte har varit på språng, så har telefonen varit fastvuxen i örat.
Det har varit såååå kul.
Och jag är såååå trött.

Idag har hjärnan tagit semester.
På riktigt.
Om det mot förmodan skulle dyka upp en logisk tanke, så dör den av ensamhet.

Efter bara en vecka. EN!
It's two to go, liksom.


Passar på att önska er alla en riktigt, riktigt GOD JUL.
Hoppas ni får en kanonhelg. :)


    

    o
    /_\
     '-'
 


  


Sagt och Tyckt
Postat av: Malde

Då vet vi att du inte har tråkigt, i alla fall! Sova, det får du göra sedan ;) Ha det så bra resten av tiden!Julkramar i massor till Myra!

Postat av: Kim M

Det lugnar sig säkert snart. Första dagarna brukar ju vara de mest hektiska så stå på dig!

2006-12-22 @ 12:08:11
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: ullio

Ah, God Jul och Gott Nytt År önskar jag myrfamiljen..

2006-12-22 @ 12:51:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3394
Postat av: Ronja

Heej ! Hur måt ni ? Vi kan vel träffas någon dag eller ? Bara en liten stund en fika elr något skulle vara kanon ! Saknar er jätte mkycket! Synd att inte pappa kunde följa med oxå ! =/ Men men .. Puss och kram ! Hälsa småbarnen !

2006-12-22 @ 13:34:19
Postat av: mia

ja jag kan tänka mig att det e mycke o många man ska hinna å träffa... ja vi måste ses innan ni åker hem igen!! GOD JUL på er!!

2006-12-22 @ 20:53:32
URL: http://micar72.blogs.se
Postat av: Samuel

A Märy Kristmas och ett Häppy Njiu Ger!

Njut av att träffa nära och kära - det måste ändå vara det bästa med julen!

2006-12-22 @ 21:25:00
URL: http://detmorkahotet.blogspot.com/
Postat av: Fröken K

Welcome to Sweden :P japp så är det ibland..tur att du får vila lite kanske så din hjärna hinner med??? *fniss*...men du...lite orättvist att du bara befinner dig neråt..*pekar*...men jag tar med mig ett lass någon gång och kommer över vattnet till dig! kraaam

2006-12-22 @ 21:47:32
URL: http://frokenk.blogspot.com
Postat av: Myra

Malde: Precis! Sova kan jag göra sen. Six feet under, liksom. ;)
Kim: Lugnar sig? *s* Åh nej. Inte förrän efter den 4/1 -07. *pust* Men det gööör inget. :)
Ullio: Gulle däjj. Tack och jag önskar självklart detsamma. :)
Ronja: Hej, lilla gumman. Allt är bra. Klart att vi ska träffas. Det har jag räknat med.
Mia: Mycke' e're. *s* Vi ska iaf åka härifrån tiiidigt på morgonen, så att vi hinner kika förbi på en fika. Ha en kanonhelg!
Samuel: Säjm to jo! I brist på snö, så får jag hålla till godo med de nära och kära. ;)
Frk K: Hinner med?? *s* Jag tycker det är orättvist att du alldeles nyligen FLYTTADE UPPÅT! Hmpf. ;) ( Ett lass med saltlakrits då va? )

2006-12-22 @ 22:08:11
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback