Myrmormor rapporterar igen

Nu är hon på gång, våran Myra.

Hon ringde för en stund sen och berättade att hon har fått ett stort paket med alla nödvändigheter för att få igång Internet.

Problemet är att myrpappan är bortrest och inte väntas hem förrän på tisdag. Myra själv vet inte om hon vågar/kan få ihop alla sladdar och trådar på rätt sätt.

Så nu sitter hon därborta i utlandet och stirrar på ett stort paket, medan frustrationen blir större och större. Så nära och ändå så långt bort......
Sällan har väl myrpappa varit så efterlängtad.

Finns det nån nyhet att förmedla, undrar ni kanske. Tja, mellan-myran är världens lyckligaste tjej just nu. En av hennes 7-årspresenter bestod i att hon efter mycket tjat har fått ta hål i öronen. Hon ringde mig häromdan och berättade att hon har jättefina örhängen som är guldiga med små söta diamanter.... Lillasyster är något avundsjuk, men konstaterar vuxet att hennes tur kommer när hon fyller sju.

Hälsningar från Myrmormor

Sagt och Tyckt
Postat av: Equilibrium

Åhhh myra vad jag saknar dig, skönt att du snart är på G. Tack för smset, jag blev väldans glad över det. Tror att mellan-myra är stolt med sina hål i öronen. Har massor att berätta så hör av dig när du kan! Kramas massor

Postat av: Equilibrium

åhh glömde att säga ju att det är JAAAAAG!! Hihihihi, jag har bytt namn. Tror du redan listat ut det nu om du inte redan vet om det.kram

2006-08-27 @ 11:12:41
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: BagLady

Den som väntar på något gott.../kul/etc/ vi längtar efter att läsa alla nya myrmysterier! Du har säkert massor att skriva om.....kan riktigt se hur det kliar i de små myrfingrarna.....Längtar till mitten av nästa vecka! DÅ är det nog klappat o klart. Lycka till myrpappa!....koppla rätt...fort!

2006-08-28 @ 00:06:58
Postat av: Klarakajsa

okej..vi väntar tålmodigt!
tur att myra har en sån snäll mamma!
jag vill ha myra tillbaks till bloggen! alltså!
pronto, är inte bra på klickelick och sen är jag väck!
Ha en finv ecka och hoppas internetuppkopplingen lyckas! klarakajsa

2006-08-28 @ 07:02:14
Postat av: Glitter-STHLM

Hej! Den som väntar på något gott..... kan behöva vänta FÖR länge i bland! Men Myra då! *ler* Huga - vad du har mycket att läsa ikapp när du väl är åter ute i världen här på bloggen...... skrattar gott och tänker på hur mycket det är.... men du får välan sätta upp någon sorts gräns för hur mycket du vill läsa ikapp...... KRAM!

2006-08-28 @ 15:50:51
URL: http://glitter-sthlm.spaces.msn.com/
Postat av: filosofen

Vad skönt att allas vår myra snart kommer tillbaka, det är tomt utan hennes mysterier! Det är verkligen tur att vi har haft myr-mormor så vi vet att myran fortfarande lever :)Tack myr-mormor, du är en ängel!

2006-08-29 @ 10:07:27
Postat av: Jools

Äntligen! Snart är du tillbaka! Hoppas Myrpappa kirrar sladdarna omedelbums! Miss u girl. Kramisar

2006-08-29 @ 11:02:36
Postat av: Equilibrium

Tittar in...idag är det TISDAG, sätter mig ner och väntar...kramas

2006-08-29 @ 14:49:20
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: Moniqa Lightyliving

heeej! Tittar in en liten sväng för att se hur Myriaderna har det =) Önskar dig en härlig fortsättning på veckan och helgen
*kraaam*

2006-08-30 @ 11:03:56
URL: http://moniqas.blogg.se
Postat av: Equilibrium

*uhääää* - gråter, ingen myra här! Nu får gubben komma hem och sätta in sladdarna och få igång eländet innan man får saknar ihjäl här! kramas massvis

2006-08-30 @ 18:04:52
URL: http://equilibrium.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback