I got splashed

Visst har vädret varit ostadigt hela dagen. Regn, blåst och sol, om vartannat, i alla möjliga kombinationer. Jag har således hållt mig inomhus det mesta.
Men att himlen skulle öppna sig fullkomligt, just de åtta minuter det tar att gå till skolan för att hämta hem SmåMyrorna, det var väl ändå att ta i.

Och när det regnar sådär galet mycket, då verkar det som om bilisterna får spatt. Tror de att de behöver ta sig hem fortare eller? Jag fattar inte varför de in kan slå av på farten lite. Man blir så blöt när man går brevid...


Nu var just detta inte jag. Men jag blev också blöt.
Massa.

Titta! Ni seeer ju!

Sagt och Tyckt
Postat av: Kerstin

Jisses! Tänk om du drunknat! ;)

Ha det gott.

Postat av: Liselott

Exakt det där hände med mig och min kompis i andra ring när vi skulle gå från pizzerian till plugget...för att ta skolfoto. Stod vid ett övergångsställe, det ösregnade, bilfan körde förbi och totalt skvätte ned oss båda, exakt så där. Vi var "soaking wet" som grabben i klippet. För en gångs skull log inte jag på skolfotot...jag ser skitsur ut. asg!



Kram L

2008-10-07 @ 22:10:48
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Stef

2008-10-08 @ 07:09:10
Postat av: Stefanie

Ojdå nu blev jag för ivrig och tryckte på alla möjliga knappar och se där blev en kommentar där det inte stod någonting....hemskt lessen, var inte min mening att skicka en massa kommentar spam. ser oskyldig ut....Jadu vatten ska man akta sig för!! Bilister är inte snälla ibland, man står i ösregnet och vill korsa gatan, men ingen kan stanna och låta en korsa så man kan komma hem fastän dom sitter torra i bilen och dom ser att man själv står i regnet och lider! Dålig stil...jag blir så arg fräser



Kram kram

2008-10-08 @ 07:13:07
URL: http://www.groovinatmiami.blogspot.com
Postat av: Kim M

Åh, de där bilisterna!

2008-10-08 @ 08:53:21
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Jules

Jädrans bilister :/

Det jag inte fattar - de sitter I bilen - jag står på gatan, i ösregnet och vill gå korsa gatan...De stannar inte och de flesta ser ganska stressade ut över att det regnar men VI då, vi som går där ute i ösregnet- är det inte mer synd om oss? De sitter ju iaf i bilen. -grr & morr så sur jag blir-

2008-10-08 @ 08:59:45
URL: http://julesofswe.blogspot.com
Postat av: Myra

Kerstin: Jaa. Tänk!! Tanken slog mig faktiskt! :P



Liselittan: HAHAHAHAHAHAHA Me wanna have a look!



Stef: SPAAAAM! Oh no, I'm spammed!

Vatten är... eh... vatten är BLÖTT. Väldigt blött. :)



Kim M: Länge leve fotgängarna! haha



Jules: Tror du inte de undrar vad i hela friden du gör ute i spöregnet då?? duckar och springer

2008-10-08 @ 13:30:01
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/
Postat av: Jules

Hahaha

Hur tror du att jag tjänar ihop min kosing? ;)







-skoja bara...så ingen tror nåt annat-

2008-10-08 @ 15:44:49
URL: http://julesofswe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback