En snabbis

En liten snabbis bara. Det börjar om en kvart. Men jag måste bara få presentera en till av mina favoriter. 
She gives goosebumps, I tell ya! 

Laura White - X Factor 2008

Sagt och Tyckt
Postat av: Sabina

Måste kolla i morgon=)



MEN nu till varför jag är här nästan mitt i natten,

DU min kära MYRA har en utmärkelse att hämta hos mig.

Kraaaaaaaaaaaaaam

Postat av: Jules

Wow! Vilken pipa!



psst: inga hästbilder att visa idag, inget blev som planerat i helgen :/

2008-10-12 @ 10:01:59
URL: http://julesofswe.blogspot.com
Postat av: Myra

Sabina: Ja, det måste du! :)

Oh, tack söta! Jag såg. niger



Jules: Men eller hur! aaavis

Uh, what happened!?!?

2008-10-12 @ 11:09:07
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/
Postat av: PiaLia

Oooh holy moses! Goosebumps är ju inte riktigt rättvisande när det gäller dän här svenska piplisan! Tårarna sprutar... Måste se o lyssna igen... vi ses!

2008-10-12 @ 11:35:08
Postat av: TomasR

Okej, kan sjunga men förra var mer intressant röst. I mitt tycke...(samt hon missar en del toner, främst i början)



men som sagt, varför bry sig?

2008-10-12 @ 20:34:46
Postat av: Jules

...det som hände var att Mannen i mitt liv jobbade över (as usual) och istället för att åka upp på kvällen, du vet mörka vägar & massor med brunstiga älgar i farten så bestämde han (!) att vi skulle på bio. Så blev det. Tropic Thunder - :D skitbra film! Och på lördag blev minifiluren sjuk, det var lunginflammtion och (help) hjärnhinneinflammation...så det var det som hände.

2008-10-14 @ 08:48:25
URL: http://julesofswe.blogspot.com
Postat av: Junitjej [Vinn en anteckningsbok!]

Tyvärr fick jag inte se klippet.

2008-10-19 @ 20:07:03
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback