Valuppfostrad till tusen

Nu har MellanMyra haft svenskaundervisning med sina kompisar igen. 
Hon har lart dem; 

-Du behover ett bad! 

..att saga till sina mammor. 

Hemska unge! 
Maste bras pa far sin. 


Sagt och Tyckt
Postat av: Kim M

HA!

Bra där.

Hygien är a och o!

Postat av: Znogge

Här var det ordning och reda hör jag!

2008-11-20 @ 21:04:04
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Du vet vem...

...annars blir det en spännande överraskning. Myrpappas fel tror jag inte alls på faktiskt, snarare myrmormors, för de generna har ju visat sig gå vidare en generation tidigare redan oupps

OT; På vilken sida världshavet ses vi först? Några planer?

2008-11-20 @ 21:52:08
Postat av: Miss K

fnissar.ja tror det är efter mamman ;)

2008-11-21 @ 08:52:09
URL: http://meramig.blogspot.com
Postat av: Myrmormor

Hörredu 'duvetvem' !!! Är du den jag tror, så vill jag bara säga att det är fegt att vara anonym. Fegis!!! Haha

2008-11-21 @ 10:25:13
Postat av: J

Haha. Jag behöver ett bad..

2008-11-21 @ 10:27:50
URL: http://sommardrog.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kim M: Bra!? Pinsamt, heter det! haha



Znogge: Mmmm... Sålänge ingen översätter till engelska så är jag lugn. :P



Jag vet vem: MyrMormor kan vi skylla på! Men tänk på att gener ofta brukar dyka upp bara i varannan generation. :D

Tycker det är din tur att sätta dig på flyget. Jag har ju stått för den delen den senaste tiden. ;)



MissK: Tjutt upp! :P



MyrMormor. Hehe. Du vet mycket väl vem det är. Kan omöjligt ta fel. ;)



J: Äsch. Gå å bada!

Välkommen. :)

2008-11-21 @ 12:35:17
Postat av: Jules

Tio poäng!

Härliga MellanMyra.

Hahahah

2008-11-21 @ 13:25:23
URL: http://julesofswe.blogspot.com
Postat av: Myrmormor vet oxå vem...

Låter fint det, skulle bara dubbelkolla så vi inte möts på tiotusen meters höjd. Årliga hemvändardan börjar ju närma sig ;)

Å du myrmormor, inte kan du väl kalla mig anonym??!!!!!!???

2008-11-22 @ 22:00:43
Postat av: emma

hej, fin blogg :) Ännu en djurmänniska..alltid trevligt, kika gärna in hos mig..=)

2008-11-24 @ 21:37:28
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback