Dålig fotokvalitet kan vara riktigt bra

LillMyra har -återigen- farit runt med min mobiltelefon. Då det inte finns blixt på mobilkameran så blir det inte så bra kort inomhus, och jag försöker styra in henne på någon av digitalkamerorna (?? kamrorna?? kamerorna?? kamrena?? kameronornana?? kamelerna!?? Äh, sod it!). Det hade varit roligt om kvaliten var lite bättre på bilderna. Så man såg. När MellanMyra tränar flöjt, tex. 


Eller f'resten. Jag ångrar mig. Dålig kvalitet = svårt att se = mycket bra! 

För hur roligt är det med kort på MyrMamma? Iförd ljusblå flanellpyjamas med snöflingor på. Fixandes och donandes i köket. Halv elva en fredagkväll. 
Tur man inte ser kedjan runt smalbenet... 


Sagt och Tyckt
Postat av: Malde

Ibland kan dåligt med blixt bli riktigt bra!



Kedjan har väl du på MyrPappa ;-)


Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback