Speedy LillMyra

Maken skulle hem till J och L idag efter jobbet då han i ett svagt ögonblick hade lovat att hjälpa dem installera deras nya dator. Men det var ett klokt svagt ögonblick, för vi fick deras gamla till SmåMyrorna som tack för hjälpen. 

SmåMyrorna och jag som inget bättre hade för oss, hängde med och slog död på kvällen i J stora slappvänliga skinnsoffor. Eller, ja. Slappvänliga i J's och mina mått mätt, men mera åt det hoppvänliga om man ser det hela ur SmåMyrors synvinkel. Vi kom dit vid en tio över sex ungefär, och gav oss inte av hemåt förrän klockan var tjugo över nio. Jag tror inte LillMyra satt still två minuter. J gjorde bort sig big time det första hon gjorde och erbjöd kakor och ett glas cola... 
Jag slår vad om att hon nästa gång enbart har mjölk och kramvatten hemma. För man lär sig av sina misstag, har jag hört. 

Men hur roligt J än hade åt det hela under kvällens gång, så tyckte hon det var allra roligast då vi skulle åka hem. 
-Kommer du få isäng de där två nu? fnittrade hon. 'Jag slår vad om att jag kommer sova före dem.'

Jo tack. 
Övertrötta Småmyror. Speedade på cola. 
Jeez, I tell ya. 

Mummy needs a rest. 

ZZzz ZZzz ZZzz 


Sagt och Tyckt
Postat av: camilla

Hej du hästbitna!



Ska du till Globen i helgen. Jag ska dit och blogga där ifrån. Vad tror du folka vill veta som ingen annan skriver om?

Postat av: Kim M

Jag kan bara tänka mig...

Ett himla myller med irrande myror.

2008-11-26 @ 07:59:24
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Nilla

Halloj bruden

Du har fått guld av mej....

2008-11-26 @ 08:01:32
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Jules

Oh!

Pust!

När lugnade ner sig?

2008-11-26 @ 13:47:13
URL: http://julesofswe.blogspot.com
Postat av: Myra

Camilla. Näää du, det är på tok för långt! Men jag vill ha massor av snaskiga back stage historier. :)



Kim M: Jag är fortfarande trött..... hihi



Nilla: Oj. Guld!? Måste kolla.



Jules: När de fyller 55 tror jag.... :D

2008-11-26 @ 14:15:29
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback