she shot my dog

Fick ett sms av förra veckans födelsedags.. eh.. 'barn' idag. Hon var ju bland dem som var här igår, och hon hjälpte till att öppna champagnen, som blivit över sedan J och L gifte sig tidigare i höst. 

Jag tror det räcker med henne mess, för att ni ska hänga med på hur det gick... 

give poor prinsessan a kiss off me, after i shot her on the head with the cork. 
sorry doggy 



Sagt och Tyckt
Postat av: Kim M

Åh nej!

Stackarn.

Hoppas hon mår efter omständigheterna bra!

Postat av: Stef

Ohhh guuud stackars hund!! Hehe, kan tänka mig att det hela såg lite skojsigt ut dock, ja inte för vaffingen då!



Kram

2008-11-10 @ 10:01:20
URL: http://www.groovinatmiami.blogspot.com
Postat av: Myra

Kim & Stef:



Haha. Hon mår bra. Korket tog taket först, studsade sedan på armstödet på soffan och vidare ner på Prinsessan. Hon blev mest förvånad bara. Så löjligt roligt. :P

2008-11-10 @ 10:42:22
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Aj aj aj! Ge henne en huvudvärkstablett.

Kram

Bibbi

2008-11-10 @ 18:46:15
URL: http://foppalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback