Ger träning färdighet eller hörselskador...?

MellanMyra fick hem sin efterlängtade flöjt idag. 
Hon är helt lyrisk. 
Hon har tränat ihärdigt sen hon kom hem efter skolan. 

Hon... eh... hon kan inte så bra. 
Än. 

Oh Lord, låt det vara ett än på slutet. 


Sagt och Tyckt
Postat av: Anna-Lys

Ha ha

Underbar titel fniss



Allt väl?



Postat av: TomasR

har inte du ett stall hon kan stå och öva i? vet ej hur bra musiköra hästarna har iofs samt kanske hon inte riktigt uppskattar att bli hänvisad dit.



2008-11-08 @ 09:18:21
Postat av: Znogge

Så ni har fått en "pip-pinne" i huset! Ja, den perioden minns jag med ett stänk av fasa... Äldsta fröken spelade Choroi-fjöjt. Lite mera humant...

Lycka till!

2008-11-08 @ 10:59:25
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Myra

Anna-Lys: Och ack så sann... Haha Allt väl, tack.



TomasR: 'lol' Näää, inte utsätter jag häpplisarna för det inte. Då stänger jag hellre in hene i vardagsrummet. :D



Znogge: Pip-pinne! Hahaha. Jaa, det kan man säga... Det är en tvärflöjd, så det är ganska humant här också. Inte riktigt så pipigt som man kan tro. ;)

2008-11-08 @ 11:43:32
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/
Postat av: Jules

Vad säger du om jag beemar över en förstärkare till flöjten?

2008-11-08 @ 12:42:48
URL: http://julesofswe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback