Out of the blue

-Om drygt en vecka blir du än mer kärring. sa Maken då vi satt i bilen. Bara sådär, liksom.
-Men håll snattran, will ya! fräste jag. 'Tycker du jag ser gammal ut, eller?'
Maken svarar inte, utan koncentrerar sig på bilkörningen, men jag ser ett leende leka där i mungipan. Förbannade karl.

-Såå, vad önskar du dig då? fortsätter han och låtsas som ingenting.
-En helg med
Kelly Marks. svarar jag och lägger sen snabbt till; 'Eller skönhetsoperationer.'
Och nu försöker han inte ens dölja det, utan skrattar högt.
-Skönhetsoperationer eller Kelly Marks?
-Jupp. Just det.

Så nu ska vi se. Tycker han att jag ser gammal ut och känner att jag behöver fixa till det, eller tycker han om mig som jag är och vill stödja mig i mitt hästande. Eller skiter han högaktningsfullt i mina önskningar och rentav köper en gammal hederlig chokladask?
Jag har ögonen på dig. Karlslok.

Sagt och Tyckt
Postat av: Märtagreta

Han är inte snäll, det må jag säga!!! Själv blir jag skitgammal i morgon, men som tur är blir vi kvinns bara vackrare med åren... det är värre med gamla gubbar.............................

Postat av: Liselott

Det där ger du igen när det är hans födelsedag. Då köper du shampoot "Great looking grey" till honom (hittade ett sånt shampo i usa och köpte det till en polare som fyllde trettio år *flabbar*) och säger att du har bokat rum på senil dementhemmet för honom med havsutsikt där han kan sitta och navelskåda medan du är ute och flirtar (förmodligen helt opererad av alla skönthetsoperationer du ska få av din man) med yngre förmågor och har en schyrrans weekend sen med Kelly Marks!

Du ser, allt ordnar sig alltid! No problemo och vet du inte hur du skall göra kan du alltid fråga mig, står alltid till förfogande med bra idéer ;))

*fnissar hejvilt!!*

Kraaaaamiiis L

2008-05-13 @ 15:30:19
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Usch å Fy på oss :-)
Och smäll på fingrarna haha
;-)

2008-05-13 @ 22:35:26
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius
Postat av: Kottemor

Jag tycker ju ABSOLUT att du måste fundera ut
den allra gruvligaste av gruvliga hämder redan nu!
Bara sådär ifall att!
Lika bra serru, hemliga leenden efter en sådan
fråga kan bara betyda 2 saker, galenskap eller
lurigheter...

Men spännande spännande ska det bli iaf att
få höra vad det blev!:)
Han är ju ändå snäll mannen din, har han inte
typ fixat till din sida OCH spelat gitarr
samtidigt el ngt vad jag kan minnas?!;)
Haha

Puss!

2008-05-14 @ 00:53:52
URL: http://ilasprivatespace.blogspot.com/
Postat av: Pulvia

*skrattar lungorna ur mig åt Liselotts förslag*
Den dagen Myra köper schampo åt maken så är det garanterat en komplimang, då det sällsynt vistas några hårstrån överhuvudtaget där *asg* Eller är det kanske då han blivit gubbsjuk och sparar till flätan han saknat hela livet *funderar*

2008-05-15 @ 18:21:11

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback