Myra och Jenny del 1

Myra: Det regnar. Vi som skulle bygga vindskjul idag.

Jenny: Det ar samma har. Fast utan skjul.
Kan du hjalpa mig med lekar pa barnkalas? Jag har fiskdamm. Men that's it.

Myra: Fiskdamm är bra. Det nappar bäst när det regnar.

Jenny: Ja, det ar ju darfor jag har kommit pa den.

Myra: Skattletning.

Jenny: Hmm. De ar lite for sma tror jag. De ar ju 2-3 ar

Myra: Inte alls för små. Sålänge du inte ritar en Jenny-invecklad skattkarta.

Jenny: Lilleman kan inte ens hitta sina skor i skohyllan, hur fan ska han hitta en skatt?!

Myra: Motivation, Jenny, motivation. Typ en påse chips.

Jenny: Mer da, mer da, mer da?

Myra Svansen på grisen. Eller åsnan. Eller Jenny.

Jenny: Jag ser att det kommer sluta i slagsmal nar 10 toddlare ska vanta pa sin tur.

Myra: Då kan du kan dela upp dem i lag :D

Jenny: Jag ska bara supa dem fulla tror jag, enklast sa.

Myra: Hahaha. Fram med Martinin. Och glöm inte citronen.

Jenny: Ska gora bal i poolen och kast i dem allihopa sa de far kallsupar. Sen ska jag kasta citroner pa dem. Jag tror jag kommer ha arets basta kalas.


Jag vet inte om jag vågar publicera del två.
Vad tycker ni...?

Sagt och Tyckt
Postat av: Jenny

Men ROLF.

Jag ser redan nu vilken djavla uppslutning jag kommer ha. Du borde ju jobba inom PR!

Postat av: Chitza

Give me more!
hahaha

2008-05-28 @ 13:26:43
URL: http://lifeaschitza.blogspot.com
Postat av: TomasR

Långt party då de små länge kommer vara glada på det de får.

En tvåårings lever klarar knappt av att bryta ned alkohol, i princip inte alls, så det enda sättet att minska mängden är att kissa ut den. Vilket tar ett tag.

Party hela veckan!
Om man nu inte klassar det som alkoholism om man upprätthåller samma berusning så länge, dvs inte party alls.

2008-05-28 @ 13:29:50
Postat av: Myra

Jenny: Hahaha. Jaa, det borde jag kanske. Jag kan bli din maneger om du vill. Kommer skaffa jobb åt dig på löpande band.

Inte som nanny, kanske... Men ändå. :P



Chitza: Hehe. Del två kommer väl dårå.



TomasR: Hahaha. Jag undrar om hon tänkte på det. :D

2008-05-28 @ 18:04:50
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/
Postat av: Märtagreta

Usch, känner med Jenny här, barnkalas är inte min grej och snart är det dags att hitta på nåt, men skattjakt var bra. Det lär ju inte funka det vi gör när Silje, (hunden) träffar brorsan och vi blir galna på deras boll-lekar, vi lägger bollen i ett träd och sen studsar de i timmar för att komma åt den.

2008-05-28 @ 23:55:11
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Liselott

Bring it on, girlie! Visst ja jag såg ju att du redan skrivit en del 2, så jag hoppar dit nu!



fnissar massor



Ni är ju knäppa! But I do love U both! Lika "sane" i pallet som jag är! Hahahahahahaha!!



Kram L

2008-05-29 @ 22:59:42
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback