Kate and Gin




Brritain's got talent, 1st audition + Semi Final - Kate and Gin


Jag ska... eeh... träna hund.
Återkommer.

Sagt och Tyckt
Postat av: TomasR

Visst, men nog behöver Britain's got talent ta och anställa en ny bildproducent. De klipper i bilden som krattor! Hoppas fram och tillbaka mellan bilderna så man blir snurrig. Vill se akten, inte flinande jurymedlemmar eller idioter som kommenterar det hela medan det pågår!





Fast, det är klart, kanske man gillar när det är sådär i britannia.

2008-05-30 @ 08:36:48
Postat av: Kim M

Åh, så underbart!

Sebbe och jag ligger i lä...



Håller med föregående talare. Ta ett snack med dem, Myra!

Postat av: Myra

TomasR: Kan inte hålla med mer. Jag blir helt tokig, så dåligt de klipper. Men visst är de bra!



Kim: Fulen och jag skulle göra bort oss rejält i sällskap med de där. haha.

Visst är det störigt då de klipper så mycket! morr Ska jag ringa itv, tycker du? :P

2008-05-30 @ 14:41:36
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/
Postat av: Nathalie

En sån vovve ska jag vara extramatte åt i ett par veckor snart :) Hihi.

Fast jag tror vi håller oss till promenader och lite allmän lydnad istället bara ;)

2008-05-30 @ 18:43:39
URL: http://lockigare.com/blog
Postat av: nika

och jag som precis skrev om hur duktig libby är med sina konster men här ligger hon i lä.

2008-05-30 @ 20:15:54
URL: http://simonslane.blogspot.com
Postat av: Liselott

Jag förväntar mig att se dig i final nästa år med Fulen. Jepp, det gör jag. Så nu får du sätta igång och träna som fan.



By the way, låten i den undre youtube-inlägget...minns du att du släpade upp mig på dansgolvet till just den låten förra året? fnissar



Och sen tappade Liselott takten för att NÅN stod och dansade alldeles för bra och som en jäkla galning framför mig!! asg!!



Kraaam L

2008-05-31 @ 00:37:11
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback