Slut på resan

Nähäpp. Det gick inte längre.
Enligt era röster var jag fyra, men det räckte inte för att övertyga juryn om att välja mig. Så resan är över för min del.
Ni som har haft kontakt med mig vid sidan om bloggen vet att jag har tyckt det varit i segaste laget att dra ut på det så länge, så på ett sätt är det skönt att det är över nu. Men det handlade ju om bara två dagar till, för att nå målet, och det hade jag ju orkat. Men hade ni? ;)
Kul ide, dock. Tävlingen. Och en ära att få vara med. Men nu ska det både länge och mycket till, innan jag vill vara med om något sådant här igen. Jag trivs ganska bra som det är ju.
För JAG drar vinsten i sista änden ändå. Med världens BÄSTA läsare. GULD till er!

Nu; mot hästarna.

with love

Sagt och Tyckt
Postat av: MissyElliot

snyftar

Hade jag fått bestämma hade du vunnit alltihop!

Så det så....



Postat av: b

Detta var det jäv-igste jag har varit med om. Tro väl fan att dom fem första ska gå vidare automatisk.

2008-06-05 @ 10:51:09
Postat av: Liselott

Tack detsamma, underbara läsare bland andra du! Jag föll ju ur tävlingen en aning tidigare än vad du gjorde så du kom längre. Hehehehehe!!



Kram L

2008-06-05 @ 11:44:10
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Kottemor

Du är iaf bäst, tycker jag:)



Dock har jag haft lite problem med ditt förra

inlägg... Att bara läsa det gjorde mig lite

smått svettig längs ryggen och jag ville bara

susa över och säga åt dig att varva ner,haha

Men vet ju själv hur allt flyter på.

Det troligaste om jag dök upp där med intention

att lugna ner dig är att vi ist arbetat på lika

hårt båda två ist:)



Tänker ej önska dig en lugn dag, men kanske

NGT mindre händelserik iaf, om det är möjligt;)



Pusselikramar du fantastiska!

2008-06-05 @ 11:44:56
URL: http://www.ilasprivatespace.blogspot.com
Postat av: Myra

Missy: Säg det till juryn också! ;) Men nu är det ju dig vi hejar på!



B: Visst är det. Tycker jag med. Well, well. Vad är väl en bal på slottet? ;)



Liselittan: Leeeeer Jag som röstade sådant!



Kottemor: Tycker du det? Du söta!

Jag som tycker jag har lite att göra jämfört med dig! haha. Vi skulle nog som sagt inte bromsat varandra utan mer ökat på tempot. :)

Du får fasen planera in en tripp till Wales nu, hörre! Basta!

2008-06-05 @ 20:45:15
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback