Sleep tight, Honey

Det är nu jag gör det.
Hänger ut Maken för bloggvärlden.
Har ni inget hört på ett par dar, så har han fått tag på mig...



Han hävdar att han ligger på rygg och är förkyld.
Jag hävdar att han helt enkelt bara sover.

Sagt och Tyckt
Postat av: Liselott

Jösses, Myra, din make snarkar lika mycket som min!! Du hajar ju varför jag sover i ett annat sovrum...om jag skulle sova bredvid honom varje natt skulle han ligga tre meter under marken. Jag skulle förmodligen ha tryckt en kudde över ansiktet på honom till slut eller sparkat honom på dom mer "heliga" delarna av kroppen eller både ock. fnissar



Kram L

Postat av: MissyElliot

Jesus Christ! Snacka om ångvält!

:-)

2008-06-15 @ 15:24:25
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Foppalina

Låter som min karl när han sover. Sen sover jag dåligt också. Borde kanske sparka ut honom i förrådet? ;)

2008-06-15 @ 16:34:11
URL: http://metrobloggen.se/foppalina
Postat av: Tussen

Hej!

Titta in till mej.

Jag har avslöjjat svaret på "tävlingen".

Tussen.

2008-06-15 @ 19:20:55
Postat av: Asfaltmamman

Hahahaaa...jag har inget ljud på min dator för tillfället och fattade ingenting...Trodde att du skulle visa något där maken gör bort sig eller liknande och så var det bara vovven där. Nog för att karlar kan bete sig som "dawgs" och vara nog så håriga, men tyckte att vovven såg lite väl mycket ut som en äkta vovve. Måste kolla på klippet med ljud på jobbet imorgon.



Kram från ljudlösa betongen

2008-06-15 @ 21:15:17
URL: http://albyhills.blogspot.com/
Postat av: Malde

Behöver du fly fältet så välkommen till mig! Det där skulle inte jag kunna sova i närheten av, Maken snarkar som tur är mindre... Klart att han sover, annars hade han märkt att du filmade och bandade ;-)

2008-06-15 @ 22:59:21
URL: http://maldes.blogg.se/
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

HEJSAN!

Din blogg ligger fortfarande kvar på GREGORIUS BLOGGTOPP - GRATTIS! :-)

Se nu till att du får massor av röster under veckan så att den fortsätter ligga där!!!

Just Go For It! Det röstas redan...

/GG

2008-06-15 @ 23:34:23
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius
Postat av: Kottemor

Åh men!!!

Ojojoj, som jag längtar hem till mitt eget internet, blir ju såå nyfiken när du gör så här

hjärtat!

hahahahahaaa



Kramar i mängder sötaste, du har mina tummar för att mannen din får ngn datorallergi bara ngr dgr sådär;)

2008-06-16 @ 08:54:18
URL: http://www.ilasprivatespace.blogspot.com
Postat av: Kim M

HAHAHA!

Underbart, bruden!

HAHAHA!

Helt rätt.

Häng ut karln bara.

2008-06-16 @ 12:27:53
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: TomasR

Greger & Gertrud Gregorius:

Röstfiske - har ni röstning på sidan så att ni ska locka trafik så att ni får lite pengar eller fyller den något annat syfte?



Bara jag som funderar, inget ont menat...

2008-06-16 @ 14:48:05
Postat av: Myra

Liselitt: Haha. Tur han inte alltid 'ligger på rygg och är förkyld', Maken. Då hade jag inte orkat med honom. :P



Missy: lol Men eller hur! Jag stod i köket, med radion på, och undrade va' i h-vete det var som lät!



Foppalina: Oh. Låter han sådär jämt! Då hade jag kastat ut han för längesen. hehehe. ;)



Tussen: Ok. Jag kikade inte ens på tävlingen... Men då kan jag ju inte kunnat gissa fel heller. :D



Asfaltis: Hahaha. Nej, det här klippet behöver du ljud till. Men via kommentarerna lär du redan listat ut vad det handlar om. lol

PS: Tala inte om för Prinsessan att hon är hårig. Det hör ju inte Prinsessor till... :P



Malde: Haha. Men visst. Klart han sooover! Inget annat. asg



Greger och Gertrud: Jag tänker lägga ner lika mycket energi denna veckan som förra. Ingenting. Sorry, men fiskar jag sidvisningar åt er, så borde väl pengarna gå till mig. Tycker jag. :)

Inget personligt mot någon av er. Ni har för övrigt en bra blogg, och skriver intressant båda två, men det går lite till överdrift med denna panik att fiska till sig sidvisningar. Jag ser hellre att man bloggar för att man tycker det är roligt, och inte för att man med lite tur kan få betalt. Just pga pengatänkadet på metro så tappar många bloggar i kvalitet. Tråkigt men sant.



Kottemor: Haha. Förlåååt. Jag visste ju inte att du inte var hemma! :P



Kim M: Förstår du hur jag har det! Jag måste ju bara jäklas lite med han. :D



TomasR: Huvudet på spiken, Mr. Huvudet på spiken! :)

2008-06-16 @ 15:32:32
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/
Postat av: Snubben

Han sover som en hel karl, skulle man kunna säga ;)

2008-06-17 @ 21:32:01
URL: http://snubben.wordpress.com
Postat av: Myra

Snubben: Haha. Jaaaa.... sucka



:P



2008-06-17 @ 23:18:58
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback