Nya regler i omröstningen.

Myrmamman är ute och rider så jag (myrpappan) får rycka in och ställa saker till rätta.

I omröstningen ska ni nu rösta på dom ni vill ha kvar istället för dom ni vill ha bort, alltså tillbaka till det vanliga systemet.

Röstar gör ni
här

Sagt och Tyckt
Postat av: Myrmormor

Hur vore det att utlysa en ny tävling:

"Vilken tävling är den snurrigaste du varit med om?"



Efter juryns virrande kan man väl knappast ta resultatet på allvar...



Vilken tur att vi ändå vet att din blogg är bäst.

2008-06-02 @ 16:50:40
Postat av: Iah

Mina sömnproblem beror säkerligen på värmen. Imorse var det 28 grader och det är inte direkt trevligt att sova i. =/ Men idag kommer det i alla fall hit en sån där kylgrej så det blir lite svalare här inne.



Du fick ju ha sommar jättelänge när det skulle vara höst ju. Nu är det minsann våran tur! ;)



Å du, jag har röstat. Tror till och med att jag gjorde rätt trots att det var snurrigt värre! Go Myra!

Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

VI BER OM URSÄKT för allt strul som varit i tävlingen idag - och ber Dig läsa den information vi lagt upp angående detta. Vi tar om dagens omröstning imorgon för att det ska bli rättvist för alla!!!

Vänligen/Greger & Gertrud

2008-06-02 @ 17:15:36
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius
Postat av: Foppalina

Jag kommer att rösta på dig imorgon igen och igen och igen. Gjorde faktiskt min plikt idag också men de bara strular till det. ;-)

2008-06-02 @ 17:17:01
URL: http://metrobloggen.se/foppalina

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback