Naturvårdaren MellanMyra

-Watch it, Mummy!
-Va? Vaddå?
-Watch it!
-Men vaad?
-You kill them!
-Vad bubblar du om?
-Blommorna!
-Jamen. Jag måste ju få gå här.
-Men se dig för! Du trampar ihjäl blommorna.

Sagt och Tyckt
Postat av: Kottemor

Mission impossible....



Nejdu, du kan vara glad att du slipper myggeländena.

Aldrig varit med om så många som just där vi bor nu.

Postat av: TomasR

Kottemor - en håv i luften, spring ett varv runt huset, in i ugnen på 250 grader i fem minuter - snacks!



Ta till vara på vad naturen ger!





Fast ska medges, aldrig testat.



2008-06-09 @ 12:42:45
Postat av: Myra

Kottemor: Precis. Så jäkla impossible det kan bli. :P



TomasR: lol Du får ju testa FÖRST, begriper du väl!

2008-06-09 @ 14:02:25
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/
Postat av: TomasR

Inte sett en mygga i år än så tyvärr...



2008-06-09 @ 14:13:43
Postat av: Liselott

Hon har ju faktiskt rätt, du får ju se till att du inte trampar på dom stackars blommorna med dina stora labbar till fötter! fnissar och springer fort som fan!

2008-06-09 @ 14:15:30
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback