Vallhundsträning

De hade vallhundsträning på R's fält. Det var ett himlans bräkandes på fåren, visslandes på förarna och springandes på hundarna. 
Vi tyckte det var fasligt intressant. 

Allihop. 

Eller, ja.  

Kanske inte preciiis allihop.



Sagt och Tyckt
Postat av: Kottemor

Hahahahahhahahaaa, hon är för söt!!

Hon tyckte nog bara de var fåniga;)



Puss!

Postat av: Flyttfia

Hahaha, ja jag har då alltid misstänkt att indianerna inte paddlar åt samma håll i prinsessans kanot ;)

Kul och få sig ett skrat mitt bland alla flyttkartonger iaf, fick veta imorse att jag ska lämna lägenheten om en vecka?!!!!!!? Vaddå packa, säger jag bara... Så om du saknar mig framöver så vet du att det bara är att börja leta i kartongerna, känns som en överhängande risk att själv hamna under locket nu oxå =)

Kram på´re

2008-12-18 @ 16:55:08
Postat av: Iah

Haha, å folk säger att hundar kan valla får. Skaffa hästar säger jag, dom verkar ju mer intresserade! ;)

2008-12-19 @ 02:21:04
URL: http://mangoolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback