Vad är det....

... för en dag idag? 
Jo, det är Fias födelsedag! 

Världens bästaste fyller år idag och jag har helt fräckt varit inne och tagit över hennes blogg och skrivit där. Där borta i Amerikatt slumras det ju fortfarande sött, så vi får se vad hon säger när hon väl vaknar. Hoppas hon inte sätter morgonkaffet i halsen.... 

Sagt och Tyckt
Postat av: Tussen

Hej!



Söndag hos mej. Vi har nu avklarat nästan alla julklappar så det känns skönt. .)



//T

Postat av: "Sverige Anna"

Hej svejs!!Tänkte att jag och några odågor skulle titta över och pigga upp tillvaron lite!?

Hoppas att ni mår bra allihopa,du kan ju höra av dig så vi kan prata detaljer.Mång kramar Anna

2008-12-22 @ 12:03:03
Postat av: Myra

Tussen: Jag tror jag fixade det sista idag. Det märks väl vad det lider.... hihi



Anna: Heej. Du har mail! :)

2008-12-22 @ 15:24:42
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback