Note to self 2

Efter att inte ha kunnat prata på nästan en vecka och endast hjälpligt lyckats kraxat de senaste dagarna så är Leona inte - jag upprepar - INTE ett bra förstahandsval att sjunga med till. 
Tur vi skrålade med allihop, där vi satt i bilen, så inte just min ljuva stämma hördes mest av alla.... 

Vi är lite oense, f'resten. 
En tycker den här versionen är bäst: 

Och tre tycker den här: 

Ni kanske kan gissa vem och vilka, och tala om för utbölingen/arna vad som gäller! 
Så vi vet sen. Allihop. Och inte bara jag. 

Sagt och Tyckt
Postat av: Kim M

Åh Leona!

Det är nog farligt att sjunga med till hennes bitar oavsett hur truten mår.

Postat av: Märtagreta

Hm, du, den första går inte lyssna på "in my country"! Men oavsett, du har ju rätt, förstås och helt ärligt, hur mår du egentligen, TYST i närmare en vecka??? Fixar du det överhuvudtaget?



Jag frågar för att jag har varit utan röst många gånger och det brukar vara tufft även för mig, så vad det varit för dig kan jag inte ens föreställa mig. Sist upptäckte jag dock en sak, tappade rösten efter att jag varit bortrest i två veckor, men yngste sonen måste ha saknat gamla morsan extremt, för han pratade med mig konstant TROTS att jag inte kunde svara honom!

2008-12-15 @ 11:06:25
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Jules

Öh...för första gången så håller jag med dig :)

...har jag ramlat och slagit huvudet?

Kram och puss på pannan

2008-12-15 @ 11:07:17
URL: http://julesofswe.blogspot.com
Postat av: Myra

Kim M: Visst är hon outstanding! Och nej, ingen kan göra henne rättvis. hihihi.



Märtagreta: Aj då. Tror du bara det gäller den där ön du bor på? ;)

Vill du lyssna så är det Snow Patrol. Och låten heter Run.

Vad menar du!? Det skulle vara VÄRRE för mig, eller? Din nedrans pratbubbla!

Säg den situation som inte Myra reder ut! Hohoho



(fingers crossed... Schyyy)



Jules: Hahaha. Och du bara veeet vilken jag tycker bäst om! Utan att jag sagt något. Det måtte varit en bra smäll du fick dig. :P

Men skämt åsido så tror jag itne det är så svårt att lista ut. :)

2008-12-15 @ 13:51:18
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Meh, hallå! Det är ju knappt att man behöver svara på den frågan, den är ju så himla självklar. Leona är en klass för sig, det är helt otroligt vilken röst det får rum i den där kroppen!

2008-12-15 @ 19:16:14
URL: http://lockigare.com/blog
Postat av: Nathalie

Och föresten kan inte jag heller se videosen med snow patrol, "this video is not available in your country or domain". Men det är liksom lungt. För man behöver inte lyssna på den ;)

2008-12-15 @ 19:17:56
URL: http://lockigare.com/blog
Postat av: Märtagreta

Jorå, verbalt reder du ut och slår de flesta! Precis!!! (ha!)

2008-12-16 @ 11:40:42
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Myra

Nathalie: Jag tycker Snow Patrol är bra, men deras version försvinner ju bakom Leonas. Leona är helt otrolig. Och hon växer och växer och växer. Jag tror hon kommer bli en av de största artisterna någonsin.



Märtagreta: Hrmpf tyst ;)

2008-12-16 @ 12:39:17
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback