Myra goes videoblog

MyrMormor tycker jag är en hemsk människa som hänger ut henne på nätet så fort hon gör något. Nu gör jag ju inte det, för då hade jag behövt en helt egen blogg bara till henne, men för att göra henne på lite bättre humör så tänkte jag att jag skulle hänga ut mig själv idag. Då blir det ju liksom 1-1 och inget att bråka om. 

Tills nästa gång... Moahahaaaa


Sagt och Tyckt
Postat av: Malin ( häst )

Du, jag har hört att man inte ska prata när man låter sådär...... hur det nu skulle gå till... Hi Hi

Ha det bra o hälsa alla!!! Kram Malin

2008-12-07 @ 17:45:26
Postat av: Sabina

Men jösses vilken härlig stämma=) Tur du inte är här och sjunger med mig och Peter Jöback;)

Krya på dig snäckan.

Postat av: Nathalie

FRUST!! HAHAHAHA. Alltså förlåt. Det är fan inte kul att vara förkyld och ha ont i halsen och allt som hör till. Men seriöst. Du låter jevligt roulig! :D

2008-12-07 @ 19:10:46
URL: http://lockigare.com/blog
Postat av: Malde

Glass behövs till din hals. Glass och te. I stooora mängder. Gärna serverade av MyrPappa ;-)

2008-12-07 @ 22:02:58
URL: http://maldes.blogg.se/
Postat av: Iah

Oj oj oj... Den där rösten skulle kunna skrämma ihjäl mig en mörk kväll i en gränd. Ät glass och drick honungsvatten, och sånt där superte och halstabletter kokade i mjölk och.... Äh, krya på dig bara! ;)

2008-12-08 @ 06:50:33
URL: http://mangoolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback