Lilla Tiss videobloggar

Att MellanMyra och Lilla Tiss har funnit varandra, det är jag inte ett dugg förvånad över. Varenda kväll kurar de ihop sig i soffan och bara myyyser. 

MellanMyra är övertygad om att det är för att Lilla Tiss tycker om henne så mycket och saknar henne hela dagarna då hon är i skolan. 
Jag säger att det är för att Lilla Tiss är trött. För ta en titt på hur det ser ut dagtid...: 

(Och vill ni höra allt superviktigt jag har att säga, så rekommenderar jag högsta volym. Still not reeeally there, då det kommer till rösten. 
Allt annat är då precis som det ska va'. Som alltid. )

Sagt och Tyckt
Postat av: nika

awwweee...jamen herregud så underbart söt kattunge.och din röst var det inte så mycket med...krya på den.

kram

Postat av: Bibbi

Nu har du äntligen fått vad du borde fått för länge sedan. Kolla in hos mig och hämta.

Kram

Bibbi

2008-12-12 @ 17:43:27
URL: http://bibbisblogg.wordpress.com/
Postat av: MissyElliot

Så sött så....

;-)

Å jag säger som Bibbi, du har något att hämta hos mig med...

blinkar

Ha en härlig lucialördag

kramiz

2008-12-13 @ 08:57:07
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Helt otroligt vad kärvänlig den där katten är, med tanke på att hon kommer från friheten ;) men hon är ju så liten också :)

krya på dig! så kanske vi hör vad du säger snart igen ;) kram

2008-12-13 @ 11:15:19
URL: http://lockigare.com/blog
Postat av: Myra

Nika: Jaaaa, hon är söt som attan, den lilla. Och jag kan näästan prata idag!!



Bibbi: Jag SÅG! Jisses. Tack snälla söta rara du! ska klura lite innan jag skickar den vidare. Och smälta stoltheten.



Missy: Men hjälp! Du också. Är ni helt från vettet allihop?? TUSEN tack du underbara.



Nathalie: Men eller hur! Det har gått så himlans fort och smidigt. Känns så himla roligt. :)

2008-12-13 @ 14:54:25
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/
Postat av: Miss K

Dom små söta växer ju upp så snabbt! Sedan blir dom stora vildingar med hårda och ännu vassare tänder och dom lär sig att hålla i föterna ordentligt så att man verkligen inte kan komma loss. Men det är värt en tå mer eller mindre ;) Dom är ju så sagt urgulliga..när dom sover

2008-12-14 @ 16:48:33
URL: http://meramig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback