Indragna julklappar!

Här har jag riskerat livet i den brittiska julhandeln. Och vad möter mig då jag kommer hem, tror ni? 
Jo, två hypertokiga SmåMyror. Fnittrandes så det är ett under att de inte kissar ner sig. 

-We've got a show for you, Mum! 
-Come and have a look! 

Och så framför de Jingle bells. 

Inget konstigt, tänker ni. 
Mest gulligt, funderar ni vidare. 

Mmm... 
Det är SmåMyrorna vi pratar om. 
Och Jules kommer jubla. Hon är deras allierade. 
Står alltid på deras sida. I vått. Och i torrt. 

Här kommer deras version: 

Jingle bells, Mummy smells. 

She stinks all thee way. 

Oh, what fun it is to jump, 

on her bu-um every day. 

Hey! 

 

Jingle bell, daddy sucks 

at doin' judo.

Oh what fun it is to watch

him doin' ju-udo. 

Hey! 

 

Rörelserna kan jag tyvärr inte återge i text. 

Tack o lov! 

 


Sagt och Tyckt
Postat av: Malde

Du skulle ha filmat dem och visat oss, åtminstone dina närmast allierade ;-) Det hade varit kul att se skrattar så jag trillar ur fåtöljen och tårarna rinner

Postat av: Nilla

Ha ha det hade jag velat sett och hört...

2008-12-23 @ 08:31:53
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Samuel

Ha, ha: skönt att barnen verkar vara lika tokiga som deras föräldrar!



Önskar hela myrfamiljen en osedvanligt God Jul: kram på dig!



2008-12-23 @ 13:20:44
URL: http://detmorkahotet.blogspot.com/
Postat av: Kim M

Jag ser spektaklet framför mig. :)

Nej, det blir inga klappar i år. Det blir skamvrån.

2008-12-23 @ 14:20:30
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Jules

Ler STORT och är väldigt, väldigt STOLT!

:D

That's my girls!

<3

Man kan ju bara älska SmåMyrorna. Kreativa som bara den.

Massor med julkramar och pussar på pannan.

2008-12-23 @ 14:25:16
URL: http://julesofswe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback