För mycket vin, kanske...

Sitter i godan ro och tittar på tv, då jag får ett mess från MyrMormor 'Sätt igång Skype!' 

Ok. Snäll som jag är traskar jag iväg till datorn. Där skypen är igång... 
Min då. Men inte MyrMormors. 

'Det är ju du som är offline!!!!' skickar jag och suckar djupt. 

'Vill visa youtubevideon där; någon: mimar till nån låt...' får jag tillbaka. På telefonen.  

 

What!? tänker jag och messar tillbaka 'U r offline. Not me!' 

 

Och får tillbaka - fortfarande på telefonen- 'Är hos BagLady'. 

 

Jamen vaff! Hon är ju inte heller online! 

Så jag messar 'She's also offline....' 

 

Då som först går de online, och så kommer det ett litet 'sorry...' och 'hoppsan... för mycket vin' följt av 'Vet du vilken video jag menar? Killen som mimar till en låt och artisten kommer in på scenen'. 

 

Tur man har huvudet på skaft och förstår sig på deras grekiska. 

Det var såklart den här de ville se: 

 
Johan Lippowitz (David Armand) och Nathalie Imbruglia - Torn
(Jag vet jag har visat den förut, men den är värd att ses igen) 

Jag vet inte riktigt hur bra kombinationen tanter, vin och youtube är egentligen... 


Sagt och Tyckt
Postat av: Sabina

Hahahahahahaahaha gud så kul=)

Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-12-06 @ 15:56:58
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Myrmormor och BagLady

Att man inte kan få ha lite kul utan att bli uthängd på nätet.... Vi ska snart korka upp och sätta igång Youtube. Nån som har nåt bra tips på nån rolig video

2008-12-06 @ 18:02:47
Postat av: Ni vet vem...

Ahahahaha att jag inte blir förvånad!!!??!!! Men det är tur att ni fortsätter liva upp tillvaron och att Myra gladeligen delar med sig av dem oxå =)

Och ja, den videon är värd att visas hur många ggr som helst!!!

2008-12-06 @ 19:00:01
Postat av: Znogge

Som med allt annat är väl lagom bäst :-)

Ha en fortsatt trevlig helg!

2008-12-06 @ 21:39:30
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Samuel

Ha, ha: ja, det här är en riktig klassiker!



Men du: var det inte så att den där killen först uppträdde och sedan blev så poppis på YouTube att Nathalie Imbruglia till sist gjorde detta?

2008-12-07 @ 08:23:56
URL: http://detmorkahotet.blogspot.com/
Postat av: Kim M

Tanter, vin och youtube låter som en underbart farlig kombination! :)

2008-12-08 @ 08:03:56
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Märtagreta

Den är bra, videon, och missunna nu inte modern lite vin och youtube... jag menar, äpplet har ju inte direkt fallit jättelångt från päronträdet!!!

2008-12-08 @ 18:47:35
URL: http://islanddragon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback