And the answer is:

Något är galet, hörrni. Med blogg.se. 
Jag ser alla era kommentarer när jag är inloggad, men kan inte få dem att synas på själva bloggen. 
Jag tror det är nåt fel som är trasigt... 

Anyhoo. 

En del gissningar bidde det ju. Och ingen annan än jag kan se alla. Moahhaa. 
Som vanligt var jag för lat för att hämta kameran och fotade tappert med mobilen igen. Därav den strålande skärpan. 

MellanMyra, som just nu är inne i en musik-, dans-, och sångperiod, var lite tjurig över att det inte fanns Britannia High eller Hannah Montana i högen av kalendrar, men sken upp som en sol då hon fick tag på den här: 

Såklart. De där filmerna tröttnar hon nog aldrig på. 

LillMyra dårå, den lilla odågan. Familjens pajas. Pojken vi aldrig fick.  
Hon är just nu helt insnöad på Oggy and the Cockroaches och hon och MyrPappa ligger och fnittrar ikapp i soffan om kvällarna. Det är ett mycket pedagogiskt 'barnprogram'. Man lär sig en massa bra... 
Då Oggy inte finns att tillgå så kastar hon sig över favoriten nummer två, och han fanns, till hennes stora lycka, även bland kalendrarna: 


EDIT:  Gah! Bilderna syns ju inte! 
Jaja, de kanske dyker upp vad det lider. Annars lägger jag in dem på nytt. Imorgon. Efter att blogg.se är färdiga med systemunderhållet. Så här säger de själva: 

 I natt mellan 01.00 och 08.30 kommer vi att utföra systemunderhåll. Servicepaketet innehåller att antal felrättningar. /Blogg Esse-teamet 

EDIT TVÅ: Hahahahaha Jag tror jag dör. Inte ens inlägget syns ju! Jag tror jag tar en kopp te sålänge. Kanske löser det sig under tiden. 

EDIT TRE (dagen efter): Nu är ju allt som det ska! Nice. :D 


Sagt och Tyckt
Postat av: Sabina

Hm tycker nog att jag var närmast=)

Mouhahahahaha eller INTE!!

Ha det bra å lycka till med blogg.se

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Postat av: Kim M

Men för i h***ete!

Jag upptäckte i morse att det ej gick att kommentera på blogg.se.

Jag lider med dig.

2008-12-02 @ 13:08:09
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Miss K

Nu har du druckit te länge nog, när får vi se bilderna och veta svaren?

2008-12-03 @ 12:29:39
URL: http://meramig.blogspot.com
Postat av: Myra

Sabina: Eller inte dårå... Hehe



Kim M: Så satans störigt. Och inte första gången. :@



Miss K: Sowwy. Men nu har jag både druckit klart och publicerat om bilderna. :)

2008-12-03 @ 16:19:36
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/
Postat av: Jules

Det gick inte att kommentera nyss - din blogg 'hänger' sig och om det inte är din blogg så är det min dator som hänger sig.

Kram

2008-12-03 @ 19:17:17
URL: http://julesofswe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback