Action, action

Druckit lite te. 

Somnat ifrån Jeremy Kyle. 

Vaknat av att nån jäkel snarkar. Såpass så att JAG får ont i halsen. 

Gluttat lite på Coronation Street. 

Somnat om. 

Fått kattpäls i munnen. 

Surplat lite soppa. 

Så, nää. Kanske skulle ta och slumra en sväng...  

Sagt och Tyckt
Postat av: Kerstin

Hihi, sov gott.

Postat av: TomasR

Jobbigt när man snarkar såpass att det väcker en själv.



men ska sägas att det är något jag ännu inte upplevt.



och kattpäls. det känner jag igen.

2008-12-09 @ 16:44:01
Postat av: Malde

Det var ett tag sedan jag fick kattpäls i munnen. Sådär en 18 1/2 år sedan. DET är en sak jag inte saknar med katt. Däremot att kela med katt saknar jag. Maken får göra sig av med sin kattallergi, så kan vi ha katt igen ;-)

2008-12-09 @ 22:03:40
URL: http://maldes.blogg.se/
Postat av: TomasR

malde - den har väl växt bort nu? Bara skaffa och testa :)



Myra, min misstanke i nästa post, måste bara fråga, det var väl inte katten som snarkade?

2008-12-09 @ 22:17:16
Postat av: Myra

Kerstin: Tack. Det gjorde jag. ;)



TomasR: Alltså. Inte jag heller. Tills nu. Men att ligga som en fällkniv i soffan, mer eller mindre igensvullen i halsen... Tja, då verkar det visst bli så. :D



Malde: Det är mycket med katt som inte är så kul. Tur fördelarna väger tyngre.



TomasR: Hahaha. Nää. Tiss snarkar inte. Däremot nyser. :)

2008-12-10 @ 00:09:50
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/
Postat av: Malde

TomasR: Det tog ett år innan nästan alla katthår var borta efter att vi var tvungna att göra oss av med katterna... Kan i och för sig fortfarande hitta ett och annat katthår, trots att vi har flyttat efter katterna... ;-)

2008-12-10 @ 15:39:34
URL: http://maldes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback