Tack för hjälpen

Frågade Maken vilken hårfärg han tycker jag passar bäst i. Det är hög tid att göra något åt den fruktansvärda utväxten.
-Ska jag hålla mig blond? Eller ska jag färga om i en mörkare färg? Vad tycker du?
Först försöker han, på manligt vis, med att rycka lite lätt på axlarna och säga att det inte spelar någon roll. Men då han inser att jag verkligen vill ha ett svar, så studerar han mig ett tag, innan han säger;
-Jag tycker att du passar rätt bra som blond. Och så tycker jag att du passar rätt bra i mörkare färger också.

Men tack för hjälpen, dårå.
Det avgjorde ju saken.

Allt klär en skönhet, heter det ju, och det vill jag lova, att det är inte lätt att vara så här snygg och passa i allt.

Kan nån annan bestämma åt mig, kanske?

Sagt och Tyckt
Postat av: Jenny

Jada, oroa dig inte, Jenny's coming to the rescue! :P Moahahaha.

Postat av: Kim M

Haha. (Hetero-) Karlar!
Jag tror du ska vara blond nu när sommaren står bakom husknuten.
Det är fräsigt med somrigt, blont hår, bruna kinder och röd näsa.

2008-04-07 @ 12:39:45
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Queen

Svart med rosa slingor i?
Annars kommer ju Jenny snart :P
kram

2008-04-07 @ 12:59:53
URL: http://www.naturelllife.blogspot.com/
Postat av: Liselott

Blond?? Vänta nu lite...är du blond nu? Fan du får maila över en bild så kan jag avgöra vad du passar i! *fnittrar*

Själv älskar jag hårfärg typ som Lena Olin. Och ja...jag skulle gärna vilja ha hennes hår också när jag tänker till. Det där jättelånga kastanjebruna hårsvallet att kunna kasta med. Men istället har jag mitt tunna, torrknastriga hår och försöka trassla ut. Hahahahaha!!

Kan du inte färga håret blått då? För att ÖVA dig hur det är att vara pensionär? *fnitter fnitter* Kram

2008-04-07 @ 13:18:51
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Märtagreta

Jag tror på lite ljuskastanj ton, med varma blonda slingor... barrra så där...

2008-04-07 @ 14:13:20
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: vickan

Oj vad svårt tycker med att båda färgerna är himla fina. Men det är typiskt karlar att säga så. Hoppas att du kommer fram till vilken färg. Fråga barnen vad de tycker.

2008-04-07 @ 17:24:17
Postat av: BagLady

Ta båda!....det finns ju n ågot som heter slingor!

2008-04-07 @ 19:08:23
Postat av: b

Pippirött ska du ha, eller ''skäckfärgat''

2008-04-08 @ 00:36:08
Postat av: Sarah

Hey! Rött hår (riktigt rött men kanske inte pippi-rött..;) är nya modefärgen till hösten. Okej, lite tidigt att färga håret till rött nu då men min frisör gillar att vara lite före alla andra. Så, rött tycker jag.. =)

2008-04-08 @ 08:55:57
URL: http://cancan.blogg.se
Postat av: chitza

Är lika frågande som Liselott...Du blond? Har svårt att föreställa mig det då jag bara sett dig i mörka nyanser; du är säkerligen lika vacker som vanligt. Kan tänka mig dig med rosa hår - skyll inte på mig, du har som tutat i mig att rosa är färgen som gäller ;)
Men vad du nu än väljer så är jag helt övertygad om att det blir bra. Jättebra.

2008-04-08 @ 19:17:13
URL: http://lifeaschitza.blogspot.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback