Havsgalopp Del 2

Här är den!
Den utlovade strandgaloppen.

På med säkerhetsbältena, så kör vi:

OBS: Passa volymen under galoppen. De´ bidde litt blåsi´ där ett tag. :)

Sagt och Tyckt
Postat av: Tussen

Hej Myra!
Tack å bock för den härliga sightseeingen från hästryggen - kanonhärligt. :))
Hur e läget?
Hos mej är det Bollibompadax och jag sitter å surfar medan kidsen ser på barnprogram.

2007-10-25 @ 18:40:48
Postat av: Nathalie

Men ååååh. *vill också*
Nu måste jag fråga däjj en sak. Är du den enda med islänningar där nere, eller finns det flera? Och, är det vanligt att det kommer folk ridandes sådär på gatorna i wales? ;)

Postat av: BagLady

Hejohå! jag gjorde det igen, red o längtade. Den här ritten är utmärkt bra för mig,A:s häst är alldeles för hög, o hennes andra alldeles för liten. Men du...hur går det om du trillar av...i vattnet, småfiskar i hjälmen?...och smådroppandes genom byn...hmmm. Det har väl aldrig hänt förstås men det vore lite kul att läsa om

2007-10-25 @ 20:45:55
Postat av: Myra

Tusselitussan: Va' det härligt? :) Här har SmåMyrorna gått sista dagen i skolan innan lovet, så nu är det slut på friden. Hihi.
.
Nathalie: Ja, jag är den enda med isisar just här. De flesta vet inte ens vad det är för något, men tycker jag har vansinnigt söta små ponnier! :) Men det finns ett stuteri bara dryga timmen härifrån åt ena hållet, och ett annat dryga två timmarna åt det andra, så heeeelt ensam är jag inte, även om det känns så.
Här är det MYCKET vanligare att rida genom byar och villaområden än i Sverige. Alla gör det, så folk är vana.
.
BagLady: Småfiskar i hjälmen!? Hahaha. Vem vet, kanske jag blir tvungen att skriva om det nån gång. Bara jag inte har kameran med mig den gången....

2007-10-25 @ 21:09:48
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Ivana

Okej nu vill jag på allvar lära mig att rida, jag är förälskad!

2007-10-26 @ 00:42:30
URL: http://jagkaninteslutaskriva.blogspot.com
Postat av: Kim M

Det ser ganska lovely ut.
Och sommar idag också.. :)

2007-10-26 @ 09:55:18
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: vickan

Det såg himla härligt ut det där. Vilka fina omgivningar.

2007-10-26 @ 11:59:20
URL: http://beautyminds.com/
Postat av: Kottemor

Nähe, jaha?
Den var inte tillgänglig längre?
O jag som var lite sugen på att rida efter att jag inte gjort det sen jag lurade i min klasskamrat att jag KUNDE och sen blev jagad av en lastbil med 2 hästar och ett föl med,huh.

Nej inte är det så lätt det där internetandet:)
Glad att du hittade in iaf:)

Du... citronpaj skulle jag nog kunna bli sugen på och eftersom du är allra allra bäst på att göra det, skulle du inte kunna slänga över ett recept?:)

om du inte vill lägga det här så maila gärna till [email protected]

Och tack igen för alla rara ord, det verkar bara vara början detta...
suck.

2007-10-26 @ 15:46:27
URL: http://www.ilasprivatespace.blogspot.com/
Postat av: barbro

Där fick du till det till sist.
Kram B

2007-10-28 @ 00:30:50
Postat av: barbro

Bollen är bara borta, jag lovar haha.
B

2007-10-28 @ 00:31:43
Postat av: Myra

Ivana: Det är omöjligt att låta bli! :)
.
Kim: Det ÄR lovely. Kallt i luften nu, riktig höst, men så länge det är uppehåll och hyffsat vindstilla så är jag mer än nöjd. :)
.
Vickan: *nickar och håller med*
.
Kottemor. Nej, den var ju inte det... :( Men jag får ju titta till dig ändå. :)
Ridning är livet. Om man nu tar sig tid att lära sig, dårå. ;)
Recept kommer, du är inte den enda som tjatar... haha
.
Barbro: Ja, så gott som. KAnske kommer det ett bättre klipp nån gång. Sen. Senare. Vem vet.
Bollen syns verkligen inte. Jag blir tokig. :D

2007-10-28 @ 21:53:11
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback