Vågar jag det här?

Nästan 4000.

Nästan 4000!

Det är antalet kommentarer jag i nuläget har på denna bloggen.

Och nu ska jag ta en risk.
Förhoppningsvis inte så stor.
Men ändå. En risk.

Moahahha
(Jag vet inte vem jag skrattar åt. Än. Kanske det är åt mig själv...)

Den som skriver den 4000:de kommentaren kommer att få skriva ett gästinlägg här. Ett humoristiskt och ärligt inlägg om varför i helvete ni står ut med mitt svammel.
Inlägg efter inlägg. Dag efter dag. Månad efter månad. För en del tom år efter år!
Ni är galna. Och det är just det som gör att jag tycker så mycket om er.

Kram på er.
Och trevlig helg.

(Är jag på ett riiiktigt gott humör så kanske fler får skriva. Ska vi säga kommentarerna 4000 till 4005!?
Men bara kanske. ;)
Deal?)

Sagt och Tyckt
Postat av: VICKAN

Det är roligt att läsa din blogg.Den är full av humor och även allvar.Och så är det roligt att följa er i eran vardag utomlands. Ha en bra fredagskväll.

2007-11-09 @ 18:16:38
Postat av: Fröken K

Ja men det är ju därför vi läser! För att du skriver om massa saker, iget svammel..bara nån enstaka gång då ;) Nä men allvarligt, de du skriver är ju en del av dig och ditt liv ju och det är ju alltid intressant! Dessutom brukar man ju få sig ett gott skratt emellanåt när man kikar in här!
kram

Postat av: rosflickan

Yup, alldeles galna ar vi, nastan lika galna som jag trodde att du var efter mitt forsta besok har ^^

2007-11-09 @ 19:17:08
URL: http://lindaaupair.blogg.se
Postat av: Kottemor

Hahahaha, men det är ju inte svårt!
man lämnar inte din sida ngnsin utan att ha fnissat eller gapskrattat så tårarna rinner;)

du är underbar vännen!

kramar i mängder!

2007-11-09 @ 19:28:51
URL: http://ilasprivatespace.blogspot.com/
Postat av: Myrmormor

Jag måste ju försöka hålla koll på dig! Fast varför skulle jag klara det nu, när du är i ett annat land, när jag inte kunde det förr?

2007-11-09 @ 20:01:53
Postat av: BagLady

Gsnska många kommentarer har jag gjort...eller? jag älskar din blogg och kollar ju vaje dag. Dessutom var jag ju med från allra första börja...eller hur?jag tror att du snart är uppe i det dubbla.........måtte du aldrig sluta! jag vill ju veta allt!

2007-11-09 @ 20:10:30
Postat av: MissyElliot

Gillar ditt svammel. Fortsätt svamla.
(och jag är helt säker på att tållamodd stavas så här: tollamådd)
ps. du har blivit utmanad hemma hos mig. Du vet hos hon den där som BARA svamlar!!!ds.
:-D

2007-11-09 @ 21:13:19
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Linda

Oj det var inte dåligt. Fast jag har precis hittat hit. Haha.. du verkar ju ha en härligt kul blogg. Trevlig helg!

2007-11-09 @ 22:13:08
URL: http://lindawashere.blogg.se
Postat av: Kim M

Jag tror bestämt att jag är nummer 3999. Jag är ju alltid lite, lite före...
;)

2007-11-10 @ 11:12:53
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Märtagreta

Hallå! Här är jag... nummer 4000! Jippie! *Märtagreta dansar segerdans och råkar i ivern bryta av glasögonen! Men vad gör väl det? Jag är ju nummer 4000* ...eller? Äsch, jag brukar aldrig vinna... men okej... Nu ska jag kolla hur många kommentarer jag har!
Kram på dig!

2007-11-10 @ 14:43:38
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Tussen

Stopp, stopp, stopp...... inlägg 4000 är HÄR!!!!!!
för tusan - Yippie! *skratt*
Näe..... vänta..... jag är visst 4001 för Märtagreta tycks vara 40000.....
Nåja - vi mellan 4000 och 4005 - inte sant!!!1
Va va va????+
Preatty please!
Vill vill vill vill..... hajjar du nu???
Bamisgaste Kramizar till MYRDROTTNINGEN!
RackarTussen!

2007-11-10 @ 18:40:09
Postat av: Märtagreta

Eh, jag tittar in med en kommentar till, inga baktankar alls... närå! ;-)
Jo, jag tror det blev mera än man trodde här, skitväder, men inte katastrof, bara otroligt regnigt i natt, åska och hagel, snö och regn i parti och minut.
Kram på dig och ha en skön lördag!

2007-11-10 @ 19:13:08
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: nika

ble de jau?...........
var just inne och tittade på expressenbloggen på FULEN...söte goe fulen.
Ha en skön lördag
kram

2007-11-10 @ 20:02:09
URL: http://simonslane.blogspot.com/
Postat av: Anna-Lys

Vi hade en storm över Nordsjön som fördröjde orden ... hoppas hänsyn till naturfenomen tas !

;-)

2007-11-11 @ 08:54:00
URL: http://anna-lys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback