Dagens skönsång

Vaknade idag till den här:

( Billy Ocean - Love Really Hurts Without You )

...och jag får det inte ur skallen.
Men min sköna stämma gör den inte riktigt rättvis, verkar det som. Inte ens då jag, med saftflaskan i högsta hugg, for runt och höll serenad för Maken i köket, fick jag några stående ovationer.
Fast jag tror mer på att det är hans musikaliska öra som har tagit semester.
Under tiden så fortsätter jag att träna.

Kanske är det min mysdress som inte fungerar i sammanhanget...

Sagt och Tyckt
Postat av: vickan

Den här låten kan faktiskt vara väldigt bra.Hoppas du får en bra dag.

Postat av: Kim M

Haha. Jag har alltid undrat vem det var som gjorde originalet!
Jag har den på CD.. framförd av Ankie Bagger!

2007-11-08 @ 12:26:23
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Pulvia

Vilken sjö?!!? *letar febrilt* Dessutom verkar det jobbigt att sjunga i sjön, har hört att lungor och vatten inte är särskilt kompatibla *retar emigranten*

2007-11-08 @ 14:01:03
Postat av: Myra

Vickan: Ja, det är den. Men kanske inte då jag tar i från tårna! Haha
.
Kim: Inte var det jag, Kim, det har du fått om bakfoten! ;)
.
Pulvia: Oups! *asg* Vilken pinsam miss! Ändrade genast och skäms som en hund. Men vänta bara: I'll get back to you!

2007-11-08 @ 15:59:37
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback