Myra goes Bratz

Ni är ju flera som har försökt övertala mig om att visa bilder på mitt mer eller mindre självlysande hår. Jag har envist och konsekvent sagt nej.
Hittills.

Det har gått snart två veckor sen jag färgade det och jag har tvättat det hysteriskt varenda dag för att få bort överflödsfärgen. Nu som först börjar vi närma oss ungefär den färgen jag hade tänkt mig från början.

Eller så är det bara jag som vant mig.



Inte ser jag väl ut som en Bratz-docka, heller!?

:D

Sagt och Tyckt
Postat av: Sarah

Ska jag vara ärlig så tycker jag det ser häftigt ut! Snygga kontraster och något som inte alla har. Nice!

Postat av: Britt-Marie

Lysande! Synd att dölja med en ridhjälm. Hoppas att du har bättre midsommarväder än vi. Paraply gäller.

2007-06-23 @ 22:35:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1048
Postat av: rosflickan

Nja.. det påminner lite om min kusins docka, som hon målade på. Hon är 2.
Fast det är häftigt! Slår vad om att du är rätt ensam om den stilen i grannskapet.. behåll det för 17, det är ascoolt! :D

2007-06-24 @ 16:17:39
URL: http://tusenrosor.blogg.se
Postat av: Myra

Sarah: Tack. ;) Det var såklart meningen att det skulle bli annorlunda. Blev lite väl häftigt bara kanske. *s* Men nu börjar jag tycka det är ok. :)
Britt-Marie: Du menar att jag ska sluta använda hjälm när jag rider. :P Om inte annat så gör det inget om jag rider vilse. Jag lär hittas. :D
Det var mestadels uppehåll, faktiskt, och vi hade riktigt trevligt.
Rosflickan: Haha. Var det ingen Bratzdocka hon hade? ;) Jo, jag är ensam. Nu. Hade rosa i mitt blonda hår innan, och då var det en annan som kom veckan efter med precis likadant. Så jäkla tråkigt...
Men nu härmas hon inte mer. *s*

2007-06-24 @ 23:34:23
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Malde

Om färgen har mildrats så skulle jag ha velat se den innan dess... ;-D Jag tycker att ditt val av färger är häftigt! Passar definitivt Myrmamma! Jag lovar, jag ska inte härmas, jag är inte lika modig som du :-)

2007-06-24 @ 23:46:17
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: Nathalie

Ooooh! MyrMamma är nog den häftigaste MyrMamma som finns! :D Skithett, verkligen.

2007-06-25 @ 17:21:56
URL: http://lockigare.com/blog

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback