Fredagen den 13:e

Jaa, då hälsar jag väl fredagen den 13:e välkommen då.



Dagen inbjuder inte till så värst mycket utomhusaktivitet.
Lutar mer åt ett par dåliga filmer och en påse chips. Måste ju jobba på att hålla hullet. 

Men först, en sväng till hästarna.

So long

Sagt och Tyckt
Postat av: Bloggerlina

Ja för fasiken, här jobbas det stenhårt på hullet, men av någon anledning så har jag alldeles för lätt för att gå NED i vikt istället för UPP. Skulle ju vara trevligt att bli lite mer - trind. Men är som alltid en spaghettitråd. Suck.
Hoppas att du får en trevlig helg!!
Kramisar Bloggerlina

Postat av: barbro

Samma här, jag skall bara ta och mocka ut i stallet, sedan så blir det soffan.
Kram

2007-07-13 @ 12:36:48
Postat av: Nathalie

Min far är född fredagen den 13:e juli. Det regnar i princip varje år på hans födelsedag. Hmm. ;)

2007-07-13 @ 14:43:19
URL: http://lockigare.com/blog
Postat av: Synthloppan

Här är det blandad kompott. Det har varit mest mulet, lite regn, fast just nu skiner solen =)
Öland hälsar tillbaka. Inget bad väder har det varit, fast barnen har badat tårna nere vid Strand.

2007-07-13 @ 18:30:08
URL: http://Synthloppan.blogg.se
Postat av: netha

Jag förstår inte hur det kan regna så mycket som det gör här i Halland utefter kusten, fy tusan sicket skitväder.
Jag är andra dagen på min dryckfasta och jag lovar att idag låter det gott med chips, suck, istället blir det örtthe.
kramis

2007-07-14 @ 08:18:38
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: Myra

Bloggerlina: Ja, vi har ju samma problem du och jag. Bara det att nu har de få grammen jag lyckas gå upp börjat lägga sig BARA på magen! Det ser ju ut som om jag är i fjärde månaden! Hela tiden. Förutom efter middagen, då är jag i sjätte... *s*
.
Barbro: Skitsommar. :(
.
Nathalie: MellanMyra är också född den 13:e. Just en fredag. Med katastrofsnitt. :P
.
Synthloppan: Strand! Fy vad fuskit. Det var läääängesen jag var där. Hur länge stannar ni?
.
Netha: Det regnar ju helt otroligt mycket! Tom i brittiska mått är det mycket regn. :P
(Jag ska äta chips ikväll :D)

2007-07-14 @ 20:03:44
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback