And this is what happened


MellanMyra: Bore da.
Myra: Bore da.
MellanMyra: Beth wyt ti eisiau heddiw?
Myra: Bla bla bli, bla bla blo.
MellanMyra: Dyma'r tedi. Pump punt.
Myra: Bla bli bli. Blo bli bla.
MellanMyra: Men MAMMA! Du KAN ju inte!
Myra: Neej. Just precis.
MellanMyra: Du e' kass!

Sagt och Tyckt
Postat av: Malde

Och ju äldre barnen blir, ju kassare blir föräldrarna (i barnens ögon i alla fall) ;)

Att du fick upp 8 kartonger! Det blir mycket plats!*hejar på duktiga Myra*

Postat av: Fröken K

Väntar på att få gästblogga ;P
Nu ska det sovas i en timma, har ju bara sovit 3 timmar inatt efter att ha lärt mig att blogga via mobilen. Mmm tänk så intressant det är ligga i sängen med mobilen och kunna skriva och svara på inlägg och mail :) Jag är oteknisk till tusen, dumförklarar på det området...men det är sååå skoj när man kommer på hur man ska göra :)
kramas massa

2007-02-07 @ 12:22:08
Postat av: Glitter!

Uhm - du é inte kass, i alla fall inte för mej!
Miss you - men jag har ju mailen..... alltid något!
Lusten att skriva mitt lilla bidrag till "gästbloggen" börjar ta sig.
Hugs!

2007-02-07 @ 15:16:56
Postat av: Kim M

:)
"Du är kass!"

2007-02-08 @ 08:31:42
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: Bloggerlina

You suck!!! *stort j-kla asgarv!!!!* Och hörru - det skulle jag också göra om jag blev tvungen att försöka mig på de där orden! Hahahahahaha!! Kramisar med stort leende och fyllda skratt!

2007-02-08 @ 09:13:10
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/
Postat av: Myra svarar

Malde: Jag vill inte vara kass... *s*
Froken K: Ditt inlagg ar last, och kommer snart publiceras. Sota du. :)
Glitter: Tack. Tala om det for SmaMyrorna! *s* OCh se till att klura ihop nagot nu. :)
Kim: Pilutta dig!
Bloggerlina: You suck too! *lol*

2007-02-08 @ 11:46:31
Postat av: Kajsa

It's Welsh ;D

2007-02-24 @ 16:00:39
URL: http://www.seethreecolours.wordpress.com
Postat av: Kajsa

Nej.. tyvärr! Hade gärna velat lära mig det dock, får de verkligen lära sig det i skolan? Låter häftigt =)

2007-02-25 @ 18:20:21
URL: http://www.seethreecolours.wordpress.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback