Funderingar a la LillaSyster

-Mum. Can bees live again? I mean after. When they've been dead. frågar en allvarlig LillMyra.
-No, hun,  they can't. svarar jag
-Jag tror hon menar i himlen, mamma. lägger sig MellanMyra i.
-Nää! väser LillMyra irriterat, 'På golvet, menar jag!'

Sagt och Tyckt
Postat av: Anonym

Tack Myra för att du tittade in till mig.Alltid lika roligt. Jag har ju varit borta ett tag. Skriver lite på Aftonbladet också som Livsnjutare.
Ha det gott! Kram!

2006-09-02 @ 13:10:04
Postat av: 43 +

Kul att ha dig åter. men jag har svårt att läsa på rosa, min gamla 43 + ögon need glasögnon (jag börjar få synproblem hur gammal är man då?) Men ajg ska hämta dem och läsa allt! KRAM och håll datorn vid liv nu!

2006-09-02 @ 16:06:59
Postat av: Equilibrium

Viktiga och stora frågor! kramas

Postat av: Myra

Livsnjutare: Visst har jag koll på dig där också. ;)
43+: Rosa som man inte klarar sig utan! *s* Tur att du kan gå runt problemet, för det är så roligt att ha dig här. :)
Equi: Det är ju det. :) Kramas tebax.

2006-09-03 @ 18:33:51
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback