Off and grounded. I efterhand...

Så hur har Nerbäddad-i-sängen-kurerat-halsen-dagen varit då, undrar ni kanske.

Ehh... Jo tack bra. *ler stort*

Jag började min vilodag med att släpa med mig Maken och hundarna ner till sanddynerna. Bara en halvtimme ungefär, jag skulle ju ta det lugnt.
På vägen hem så släppte han av mig hos hästarna.
Jag skulle bara.
Ett litet tag.
Klockan var då 11.15. 
Blev sen hämtad klocka 17.05 *ser oskyldig ut*

Men alltså. Jag kan förklara.

Först var jag tvungen att rida Herr Fux, ju.
Sen fixade vi lite.
Och sen fixade vi lite till. 
Efter det så var jag ju klart tvungen att rida Fru Silversvart också.

Det här fixade vi med:


Först Herr Fux.  Sen Fru Silversvart. Och så här mörkt var det efter sista ridningen... :(


Sagt och Tyckt
Postat av: Equilibrium

Du är hopplös du!!! *s*..

Postat av: Ullio

*ASG* OJ vad jag känner igen det där "ska bara" FLIN!

Lyssna på vår "på-väg-till-stallet-underhållning" på min blogg! =)

2006-11-07 @ 21:02:41
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3394
Postat av: malde

Ja, du. Bara du blir frisk. Men det är väl förunderligt hur frisk man känner sig tillsammans med hästar, eller hur? ;-)

2006-11-07 @ 22:10:35
Postat av: Liv

Nu såg jag din lilla filmsnutt! Härligt skratt! :o)
Och du, var det inte sängen du skulle ligga i? *S*

Kram!

2006-11-07 @ 22:47:03
Postat av: Asfaltmamman

Men Myra, hur många gånger ska jag säga att m å l a r f ä r g e n hör INTE hemma i stallet....det var ju på väggarna hemma som du skulle använda det...inte på hästarna...

2006-11-07 @ 23:28:47
URL: http://blogg.expressen.se/albyhills
Postat av: filosofen

Myra, Myra, Myra...vad ska vi göra med dig? *lol* Du måste ju bli frisk någon gång! Fast nyklippta hästar blev jättefina och friskluft ska ju göra underverk med sjukdomar :) Men Myra, lova att ta hand om dig och bli frisk!

Postat av: Kottemor

Frisk luft är nog bra för att jaga bort bacillusker med!
Men sen är det ju den där vilan som ska vara det bästa...
Och dricka mkt...
Men jag förstår dig helt klart för huh så man blir rastlös när man blir tvingad att vara stilla!!
Inte en chans!;)

Hoppas iaf både bollarna i halsen och det där andra otäcka som befinner sig där försvinner snart!!

Krya på dig kramar!

2006-11-08 @ 08:04:37
URL: http://www.ilasprivatespace.blogspot.com/
Postat av: Cellenrebellen

*s*, ska bara....Men du, krya på dej!!! Kram

2006-11-08 @ 09:46:12
URL: http://blogg.expressen.se/cellenrebellen/
Postat av: Pearlgirl

Tack för besöket i min blogg. Kikade precis in på din och du verkar ha ett spännande liv utomlands!

2006-11-08 @ 09:57:20
URL: http://pearlgirl.blogg.se
Postat av: Glitter-STHLM

Hej där!
Verkar som om din "ligga-i-sängen-dag" inte riktigt är som våra vanliga dödligas "ligga-i-sängen-dag"!
*ler*
Nåja - med all den utomhus aktiviteten ska nog bacillerna rymma all världens väg i rena förskräckelsen! *skrattar*
- Ska bara, uhum.....
Kram från Stockholm och ett Glitter!

2006-11-08 @ 10:28:50
Postat av: FANCY

Aha...fusk med "ligga i sängen" dagen.
Fast jag tycker nog att du använde din ledighet till något vettigt.

//Fancy

2006-11-08 @ 11:06:14
URL: http://fancysweden.blogspot.com
Postat av: barbro

Dina hästar ser ju bara såååååååå mysiga ut. kram/B

2006-11-12 @ 02:03:50
URL: http://hastbacken.zoomin.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback