Att byta MyrStack.

Nu ska jag visa er delar av vårat projekt.
Vi försöker förvandla ett vidrigt råttbo till en beboelig mysig MyrStack.
Bilderna talar nog bäst för sig själva...:

Master bedroom söndagT&M rum söndagR rum söndagToa nere söndagMatrum söndagHall söndag

Och ja. Tidspress så det sjunger om det.
Fortsättning följer...


Sagt och Tyckt
Postat av: Propp

ÅÅÅÅÅÅÅhhhhhhh, jag gissar att mäklarordet va:
"Potential" och inte "Stammarna bytta".
Men jag kan riktigt se framför mig hur det kommer att se ut!

Postat av: AHAAA!!!

Nu fattar jag! Fasen....vilket projekt...men det är väl roligt ändå! Och vad fint det blev med lila!!! Verkligen superfräscht:).

Men du...nu är jag ändå lite konfunderad...varför är det tidspress? *funderar på om jag har missat något*

Kramar till Myrlandet från Asfaltlandet

2006-07-07 @ 19:20:09
Postat av: Nika

*host..flämt..uhuh uhuh..nika sätter kaka i halsen och stirrar på skärmen*

meehh...ska ni flytta till nytt????har ni bytt? är det på samma ställe?

Jaaa...det blir nog fint men fy tusan vad med jobb.
*tar en ny kaka och tuggar fundersamt*

ha det gott
kramisar

2006-07-07 @ 23:31:13
Postat av: Lisa

HOLY F*CK!! Stackars er! Nu tycker jag verkligen synd om er!! du får helt enkelt gömma dig bakom Martina Haag-boken...(hoppas att du gillar den!) Kramisar Lisa

2006-07-08 @ 13:17:53
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Förresten, du kan ju tapetsera med omslagspapperet!!?? *fnitter* Just joking, dear! Kramis L

2006-07-08 @ 13:18:41
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/
Postat av: MariaMagdalena

Ser ut som ett spännande men ganska jobbigt projekt...:-)) Lycka till med myrstacken, tur att det finns arbetsmyror...:-)).

2006-07-08 @ 21:56:08
Postat av: Synthloppan

Misstänkte att det var något sånt här ni höll på med.

N skulle mycket gärna bo i det rosa rummet! H frågade för ett tag sen varför vi inte målat N`s rum rosa, "hon älskar ju rosa, mamma". Hmm, jag tycker att det räcker med rosa gardiner, lakan mm.

ps. har vinkat till dina gamla bostäder före o efter J-stad, typ runt 3st va? =)

2006-07-08 @ 23:51:19
URL: http://synthloppan.blogg.se
Postat av: Karin

tjusigt myrrosa =) Kraaaaaaaaaaaaaaaaamar massa på dig

2006-07-09 @ 11:29:17
URL: http://karinbara.blogg.se/
Postat av: Lotta

hmm heltäckningsmattor så långt ögat kan nå, huvva! hoppas renoveringen går bra :)

2006-07-09 @ 16:51:40
Postat av: Myra

SV ALLA: Ja, här har ni min anledning till uselt bloggande. Hoppas den är giltig. ;)
Det rosa rummet är det enda som faktiskt är hyfsat fräsch, men det ska bli nougatfärg istället och mattan har SmåMyrorna lyckats tjata sig till. De ska ha den till sina lila väggar....
Annars ska det INTE finnas en enda heltäckningsmatta i huset. Jag AVSKYR dem!!!

2006-07-09 @ 17:32:17
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: henrysdotter

fattar inte..är lite trög i sommarvärmen-borde dricka mer.. är det home staging på hemmanivå eller ett nytt boende du satt klorna i ...???

2006-07-12 @ 08:26:23
Postat av: Myra

SV: HENRYSDOTTER: Nytt vill jag inte kalla det... *s* Men för oss är det det. Vi får väl se hur det blir när det är klart.

2006-07-12 @ 11:22:00
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback