Huvudbry

Jag har träff med J i morgon fm.
Jag ska ha
bestämt mig tills dess.

Tänka, tänka, tänka.

Sagt och Tyckt
Postat av: Madeleine

Vad lutar det åt för håll?

Postat av: TomasR

Symboler!!!



varför inte ett vågmönster? 50% bortklippt i vågform. Ack vad jag skulle titta extra på den hästen :)

Kanske färga svansen röd när du ändå är i farten?

2008-10-10 @ 22:59:22
Postat av: Liselott

Eller varför inte zebramönstrad häst? fnissar



Blir kul att se vad du väljer! nyfiken!

Kramis L

2008-10-11 @ 00:40:19
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Miss K

Ska DU bestämma dig???? Skulle vara intressant att veta om du klarade det :P

2008-10-11 @ 12:15:58
Postat av: Malde

Det är väl bara att bestämma på, det! Det är väl lättare för dig att tala om hur du vill ha det än det är för Fru Silversvart och Herr Fux att tala om hur de vill ha det ;-)



Lycka till! Vill se bildbevis sedan.

2008-10-11 @ 19:43:27
URL: http://maldes.blogg.se/
Postat av: Myra

Madeleine: Det bidde det dom det lutade åt. Bildbevis kommer. :)

Välkommen!



TomasR: Haha. Jag tyckte också massa symboler. Det tyckte inte J. Eller ja. Då hade jag fått göra det själv... Haha ;)

Färgning... Hmmm. Får fundera på det, du. hihi



Liselittan: Hahaha. Kanske skulle gett klippmaskinen till LillMyra, och sett hur det blev, liksom. :D



MissK: Bah! Gå å lägg dig!



Malde: Hahaha. Jooo, det är sant. Och hade jag frågat hur de vill ha det, så hade de säkert svarat semester eller nåt. Mera mat, kanske...

2008-10-12 @ 11:19:22
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback