Denna docka

-Vill du vara med på kort idag?
-Nä.

-Joo, snäääälla.
-Nej!


Häpp. Nej betyder nej betyder ner. Har jag hört.
Men kanske för er som fått lösen. Testa och se, vettja.
För kanske. Man vet aldrig...

Sagt och Tyckt
Postat av: Jules

Kommer strax och kollar om ett nej var ett nej.

Kram

Postat av: Liselott

Klart att man inte vill vara med på kort när man uppmanas till det! Barn och djur är likadana. försöker lirka in kameran i hamsterburen, det går inget vidare



Kram

2008-10-14 @ 10:21:27
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Kim M

Dina inlägg är ofta så rappa att man får lite energi så här i nyvaket tillstånd.

Det tackar vi för.

2008-10-14 @ 11:12:06
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: TomasR

Sicken syn på sina barn.... docka?



Är detta en del av din personlighet som du tidigare lyckats dölja men som nu slunkit igenom? En (usel) mamma som ser på sina barn som dockor.



Okej, jag vet, det finns dockor som en del vuxna kvinnor köper in som liknar spädbarn men nä, inte så gamla som det exemplar som skymtar på bilden.



Det är något som inte stämmer...



någon har tagit ett felsteg...



kan det var j...





:)

2008-10-14 @ 11:27:49
Postat av: Myra

Jules: Haha. U do so. :)



Liselittan: Åh. hahahaha. Hamstern ja! Haha.

Tips: Säg inget! hahaha



Kim M: Härligt! Mer sånt. Eller hur! :D



TomasR: Hörredudu! haha. På bloggen slinker bara mina bra (eh..) sidor igenom. Resten håller vi tyst om. Så även du. Så, schyyy! lol

Och hon LEKTE faktiskt docka. So there! :D

2008-10-14 @ 15:22:18
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback