Sista (?) rycket

Sitter och väntar på E. Vi ska iväg och julklapps-shoppa. Det sista hoppas vi. Men vi får väl se hur det går. Ni ska få lite utdrag ur SmåMyrornas önskelistor...: 

LillMyra: 
Riding clothes (white) size 7-8 
Blue tack for my horse 
Red hoof pick 
Multi colored horsebrushes 

MellanMyra: 
Pink och purple tack for Herr Fux (ursäkta hallåå!!? säger mamman....) 
Pink or purple riding clothes. 
Pink or purple brushes. 
Make up 
Make up desk 
 

Tja. Ni ser ju. Får se vad jag kan hitta på... 


Sagt och Tyckt

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback