Fotobevis och gissningslek

Efter tjatande om bildbevis på håret så känner jag mig mer eller mindre tvungen att lägga ut en liten bild.
Det blev inte alls som jag hade tänkt mig, men den stackars frisören kämpade tappert med mitt sönderfärgade hår, och jag blev rätt nöjd ändå. Trots att det klipptes JÄTTEmycket och färgades ett par nyanser mörkare än vad jag egentligen ville.
Men med tanke på de färger som fanns i sen tidigare, så var det inte så mycket annat att välja på. :)
Kolla in:

How average is that!?

Ska vi ha vadslagning om hur länge jag kan hålla mig från extremfärger nu? Jag gissar på... på... eh... på länge! Ja, länge gissar jag på. Eller iaf ett tag... Nån som har andra förslag?

Förresten så kan ni ge er på att gissa på något annat också, om ni törs. Ikväll, mellan 19.00 och 20.30, har hela MyrFamiljen varit ute och gjort något som vi aldrig trodde vi skulle göra. Jag ska publicera bildbevis imorgon, och jag är helt säker på att ingen kommer gissa rätt tills dess. So. I dare you. :)
Jag vill bara tillägga att MyrMormor, Asfaltmamman och Jenny får gissningsförbud. Bara så att ni vet. Ajabaja, inte gissa.

Special till Nika, som tvärtemot alla andra inte ville se bild på håret, utan det här:

(Bevis finns i första delen av hennes förra kommentar. Joråsåattmenvisst.)

Sagt och Tyckt
Postat av: DMH/Samuel

Lookin' mighty fine...ärligt, förstår inte varför du ursäktar dig hela tiden - resultatet är kanonfint!

Postat av: nika

din sabla skojare...håret blev ju skitbra...average...jamen det är väl ok och det är snyggt tycker jag. Du ska se mitt blonderade elände. och nu tror alla att jag ville se en myrbak men så var det ju inte egentligen.....
ha det gött

2007-09-19 @ 05:41:29
URL: http://simonslane.blogspot.com/
Postat av: Malde

Ursnyggt!

2007-09-19 @ 07:12:48
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: Jenny

Hon slog val dig sakert inte ens i huvudet med harfargsflaskan?
Amator! Hmpf!

2007-09-19 @ 08:34:43
URL: http://jennythenanny.blogspot.com
Postat av: Johanna

Det var ju skitasnyggt ju!! Själv lyckades jag luta mig lite för långt fram å lägga mitt nyfärgade hår i den VIT-nymålade tv-bänken... Så åll dig undan från måleri vett ja!!

2007-09-19 @ 10:13:16
URL: http://rixpucko.blogg.se
Postat av: Myra

DMH: Jo, men jag TYCKER det är fint. Hade velat ha ljusare, så jag måste bara vänja mig vid det här.
*s* du vet när man har ställt in sig på något, och så blir det inte av sen. ;)
.
Nika: Tack tack, och så var det visst! *lol*
.
Malde: Tackelitack. :)
.
Jenny: *asg* Hon gjorde ju inte det! Kanske därför det blev mörkare än tänkt... *funderar*
.
Johanna: Tack.
Haha. Passar det inte med vita slingor? ;)

2007-09-19 @ 11:50:23
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback