Att vara fakir

lockar mig inte alls.

Jag har testat flera gånger idag, när jag tagit bort de gamla mattlisterna i rummen. 
Med olika kroppsdelar dessutom.
Inte det minsta frivilligt, men ändå.

Jag har suttit på dem = AJ!
Jag har satt handen på dem = AJ!
Jag har trampat på dem = AJ!
Jag har tom lyckats trycka fast en list i armbågen = DUBBELAJ!! 

Så jag har bestämt mig.
Fakirgrejen är inget för mig.

Sagt och Tyckt
Postat av: Lisa

Nä, det lockar inte mig heller kan jag tala om. Varför utsätta sig för smärta helt i onödan liksom? Men nu har du ju testat!! *ASG!!*

Kramisar Lisa

Postat av: Karin

Åh vad jag saknar dig!! Så mycket jag vill berätta..men ska ta det via mail när jag kan sätta mig i lugn och ro och skriva lite. Just nu är det lite snurrigt uppe där *pekar mot huvudet* Kramas i massor..

2006-07-15 @ 22:06:39
Postat av: Jessie

Det låter inge vidare hörrö... Kommer passa mig för fakirprylen i framtiden :)

2006-07-16 @ 18:35:34
URL: http://jessies.wordpress.com/
Postat av: niclas

be myrpappa ringa

2006-07-16 @ 18:48:10
Postat av: Ingela

Hej Myra!
Nej, det där låter inget roligt...
Hoppas att du har återhämtat dig! =)
Här har vi det varmt, solen gassar varje dag.
Det är härligt fast inte för Sessan just nu.
Hon har fått feber och är hängig. Lite trist, för ingen liten flicka vill ju vara sjuk när det är sommar.
Då vill man ju bada, men det går ju inte med feber.
Men vi hoppas att det går över snabbt.
Ha det gott!! Kram/ Ingela

2006-07-16 @ 22:48:27
URL: http://blogg.expressen.se/ingela/
Postat av: Lars Anders Johansson

En mattlist låter inte så avskräckande när man bara hör det. Hur är de djävulska tingestarna konstruerade om de kan åstadkomma sådan smärta?

2006-07-17 @ 02:29:34
URL: http://slott.blogg.se
Postat av: Nika

Tuffa tankar

Awee...jag blir tårögd när jag läser ditt underbara inlägg tuffa tankar. hade precis en likadan upplevelse med ett av mina bar...ja...för några år sedan...och det var så hjärtskärande. Dom små liven tror att allt tar slut när dom måste flytta. men det förändras fort när dom kommer i de övre tonåren för då tror dom att allt blir fan så mycket bättre när dom äntligen kan komma hemmifrån. ettan är nu hemma över sommaren. Hela året reder han sig själv och sex veckor varje sommar kommer han hem. Jag är till mig och vill göra massor av saker han bara ler och säger.....Ta't lungt mojjan ...jag är hemma för att relaxa bara. och han hänger här med mig och bara finns..GUD SÅ UNDERBART!!!!
fast idag sa han att han hade massa tvätt....hm....oki..

hahah
ha det underbart vännen---Nika

2006-07-17 @ 06:54:28
Postat av: MariaMagdalena

Åh, vad ni är duktiga som ger er på så stort och "farligt" jobb. Själv är jag händig till en viss gräns men så fort det handlar om en hammare så låter jag bli, eller jag sätter upp tavlor men där går gränsen för vad hammaren och jag gör tillsammans....hej då dig..och vi hörs...:-))

2006-07-17 @ 08:24:16
URL: http://expressen.blogg.se/alltiallo/
Postat av: Glitter.

Halloj du MyraC! Tittar in för att vara lite uppdaterad... hejja hejja hejja! Kämpa på med färg och andra fakirutövningar så blir det kanon! Pussa extra på liten myra som inte vill bli stor..... men lilla gumman..... *ler* STORA kramar från hon den där tösen i STHLM! *blink*

2006-07-17 @ 10:21:09
Postat av: batbut

Men en sak förstår jag inte; varför måste Du sätta Dig på dem? Eller dunka armbågen i dem? Eller handen? Är inte det dumt eller? *S* Stackare, hur går det för Dig - framåt? Hoppas Du inte sliter ihjäl Dig. Själv har jag tillbringat 3 dgr i sängen med halsfluss.Blääääääää

2006-07-17 @ 20:16:27
URL: http://batbutathome.blogspot.com
Postat av: filosofen

Erkänn, du skulle bara se om det fortfarande gjorde ont när du klistrade fast armbågen, bara för att se om det gjorde ont där också och inte bara i händer och fötter? ; ) Tat lugnt myravännen, skada inte händer och fingrar mer, vi vill ju fortfarande kunna läsa om dina upplevelser! :) *fniss* kram på dig! (hur har det gått med fru silversvart?)

2006-07-18 @ 08:18:30
Postat av: Asfaltmamman

Hej vännen!

Är inne en snabbis; migrän på ingång:(. Ville bara skicka en massa styrkekramar, hoppas att du orkar stå ut tills det är klart!

Och lister av alla dess sorter är även de Djävulens påfund...de sluter samman i en koalition och bland annat så höjer de sig åtskilliga millimeter när åtminstone jag går över eller förbi dem...vilket enbart resulterar i blåslagna tår, armbågar, lår, you name it...

A conspiracy, I tell you, a conspiracy!!

Nu ska jag lägga mig och sköta om huvudet, men vi hörs igen vid tillfälle!

Kramisar från betongen!

2006-07-18 @ 10:44:35

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback