Blött när det är torrt

Bara för att det har varit solsken och uppehåll i flera dagar, behöver det inte betyda att det har hunnit torka upp efter denna regniga sommar. Regnig även i brittiska mått mätt, dårå. 

Hästarna har fått vila större delen av sommaren, då det varit på tok för blött att kunna hålla nån vettig rutin på ridning. Inte många som ridit alls, av alla oss som håller till på 'samma gata'. 

Här är iaf Herr Fux och jag ute på premiärtur efter sommarvilan och trotsar vattenmassorna. 

 


Sen fick jag snällt sätta mig och vänta. För Maken satt i telefon med Fias make och hade inga planer alls på att sluta babbla (Don't ever tell me it's a female thing!)  och det hann bli bra mörkt innan han behagade komma och hämta mig. 

Ser ni hästarna? Knappt jag gjorde då jag tog kortet. Kanske jag inte ens fick med dem på bild... 

Här är jag iaf äntligen i tryggt förvar i bilen, men inte såg man så mycket då heller, trots billysen. 

För. 
Såklart. 
Så hade det börjat regna igen. 


Sagt och Tyckt
Postat av: Moniqa

Oj va mörkt det var!! Skönt att du kom hem helskinnad i alla fall. Denna sensommar och början på hösten har varit för bedrövlig med allt regn och mörker. Hoppas det blir bättre tider SNART!! varma kramar* ;.)

Postat av: Liselott

Vilka hästar sa du? skrattar massor!



Ser en aning blött ut på dom två första bilderna.



Och ånej, karlar kan minsann snacka precis lika mycket i telefonen som vi tjejer. Det är bara karlarna som fått för sig att det är en tjejgrej. Riktiga knasbollar är dom eller hur... ;)



Kramis L

2008-09-16 @ 12:04:43
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Malde

Blött på bild 2 som utanför vår infart efter regn, ser jag. Prata tills det blir mörkt, jojo! Män kan de också!

2008-09-16 @ 22:54:55
URL: http://maldes.blogg.se/
Postat av: Myra

Moniqa: Regn, regn, regn. I hela storbritannien har det varit den blötaste sommaren i mannnaminne. Om man bortser från förra året, som också var det blöttaste i mannaminne. du ser ju vart det går åt... :( Fast jag håller hoppet vid liv om en härlig höst, för det är så smått på ingång här.



Liselittan: Ja,, vilka?? Hahaha Och visst är det. Inte alls bara en tjejgrej!



Malde: Så trist med översvämningar precis överallt och hela tiden. Nu får det gärna torka upp, tycker jag.

2008-09-17 @ 11:20:07
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback