Olydig och lycklig

Med hjälp av lite vilja, våld och vaselin (läs paracetamol, vackert väder och myrlig envishet) så har jag tagit mig igenom den här dagen också. Prinsessan och jag tillbringade förmiddagen hos hästarna, och då jag gav mig ut på tur med Herr Fux så satte jag min lilla älskade Prinsessa i hundburen. Jag har ju inget stall på sommarbetet att stänga in henne i, så vi får hålla till godo med buren. 
Tycker jag. 
Tycker inte hon. 

När jag kom tillbaka en timme senare så satt hon som en jäkla sfinx mitt i hagen och såg så alldeles oskyldig ut, som bara hon kan göra. 
-Men vad gör du DÄR? utbrast jag, och jag kan ge mig mig fan på att hon visslade samtidigt som hon tittade på fåglarna som flög över kullarna. Svarade gjorde hon dock inte. 

Men vem kan vara arg på nån som är megakoncentrerad och übersöt... 

...då hon filosoferar äver hur spindlar egentligen tar hand om sina byten. 

Nästan hur vindögd som helst.... 

(Det är alltså en spindel som äter upp en fluga, det hon tittar på...) 



Sagt och Tyckt
Postat av: Malde

Håller Prinsessan på att lära om till spindel? I så fall hoppas jag verkligen att hon inte börjar likna en spindel... Gillar inte spindlar.



Prinsessan är så söt!

Postat av: Kottemor

Hahahahahahaa, hon är underbar!!:)

2008-09-21 @ 08:27:50
URL: http://www.ilasprivatespace.blogspot.com/
Postat av: Liselott

Påminner nästan lite om Björn Borg va...fnissar Alltså den andra bilden. Hihihi!!



Och klart att hon inte vill vara i hundburen! Där händer ju inget roligt. ;)



Kramis L

2008-09-22 @ 12:48:58
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback