I'm dead

-You're dead, Mum. Not dead as in dead, but as in trouble. som MellanMyra brukar säga. 

Den här gången verkar det dock vara som i dead. Och inte trouble. 
Trots mina rop på hjälp för att överleva, så lyckades hon med det hon hotade med över telefon. 

Ni har väl inte missat att sommarromanen är avslutad.

Sagt och Tyckt
Postat av: Sabina

Näpp det har vi inte missat=) Det var såååå himla kul!!

Kraaaaaaaaaaam

Postat av: Liselott

Vilken roman! Hahahahaha!! Jeez...som jag skrattar! fnissar också för den delen!



So, u are dead? fnissar ännu mer



Kram Liselott

2008-09-12 @ 10:23:43
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Myra

Sabina: Kul? KUL?? Jag är DÖD!! :D



Liselittan: Yep. I'm dead. As in dead. Not trouble.

2008-09-12 @ 18:12:49
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback