101 sätt att...

...fördriva tiden i väntan på  hovslagaren. 

LillMyra 'sover' på hästryggen... 


...för att sedan klättra så högt det går i trädet. 
Och vinka till vettskrämd mormor. 


MellanMyra tar igen sig på hästryggen...


...för att sedan bräda lillasyster i trädklättring. 
Eller? 
Därom tvistar de lärde. (läs SmåMyror) 


LillMyra tröttnar på diskussionen och går och hänger sig istället. 


Och allt detta under ett vakande mammaöga och hjälpande hund. 

Fast MyrMormor säger att det snarkades och snusades mycket för att vara en ansvarstagande, vakande mor. 
Jag vet inte vad hon pratar om. 
Lite färg fick jag iaf.



Sagt och Tyckt
Postat av: Liselott

Hahahahahaha!!



Schysst bild med LillMyra som sover på hästen! Och klättra i träd, vilken utmaning! Jag skulle ramla och slå mig rejält. Nej, jag skulle inte klättra i träd jag har ju höjdskräck kom jag precis på.



Så nu är du jättebrun? ;))



kram L

Postat av: MissyElliot

mohahaha

Tur att Myrmormor fanns där med vakande ögon....eftersom dina verkade vara upptagna bakom ögonlocken....eller?

;-)

2008-09-16 @ 16:31:41
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Foppalina

Det finns en liten uppskattning åt dig på min blogg.

Kram

Foppalina

2008-09-16 @ 19:58:15
URL: http://metrobloggen.se/foppalina
Postat av: Malde

När jag var lika liten och även yngre än SmåMyrorna var jag minst lika bra på att klättra i träd dom de är... När Mamma hämtade mig på dagis en gång såg hon inte mig, trots att jag ropade på henne... Jag satt rätt högt uppe i en tall och Mamma tittade efter mig på marken. Behöver jag säga att jag gav henne hjärtsnörp? ;-)

2008-09-16 @ 23:00:54
URL: http://maldes.blogg.se/
Postat av: Myra

Liselittan: Hon klättrar alltid runt på Fru Silversvart, den där lilla skitungen, så jag begriper inte att hon inte trillar av mer än hon gör... Och att Fru Silversvart inte tröttnar!

Och jag är brun. Som en alvedon.



MissyElliot: Upptagna bakom ögonlocken!? Va!? Jag tränade faktiskt på att titta igenom! mutter



Foppalina: Jag sååååg. Söta, söta, rara du. :)



Malde: Hihihi. Ja, jag kommer också ihåg vad vi, lillebror och jag, klättrade i träd. Men mest i berg, då vi tillbringade hela somrarna på sommarstället på Orust.



2008-09-17 @ 11:10:13
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback