Hur man kör slut på Prinsessan

Prinsessan ÄR inte frisk. Enligt vaga rykten så fyllde hon visst sex nu i september, men det har jag svår att tro. Hon far fortfarande omkring som en valp mellan varven och kan omöjligt ta det lugnt då man är utomhus.
Kolla in här tex, då hon hon leker. Med mig tydligen. Och jag är inte ens direkt engagerad..


Eller här, då vi varit ute i närmre tre timmar och hon tror att vi ska hitta på något mer...
Visst, jag retas lite, men hallå hunden. Tagga ner, va.


Men idag så jäklar. Jag tror jag lyckades knäcka damen.
För se. Efter sedvanliga rutten i hästhagen så fick hon hänga med Fru Silversvart och mig ut.
Och jag tror jädrar i mig hon var lite spak på slutet.

Om än inte helt död, så iaf något på efterkälken.

Sagt och Tyckt
Postat av: Malde

En hundradel av hennes energi, tack. Skickas hem till mig. Jag ska ta vara på den, och vårda den ömt!

Postat av: b

Härligt med så balla hundar.

B

2008-10-24 @ 11:27:44
Postat av: Kim M

Lite på efterkälken är vi alla mellan varven.

Snart är vi ikapp igen.

Ha en fin helg.

2008-10-24 @ 13:19:51
URL: http://kimmilrell.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback