Tv och tårar

Ikväll är det de första live shows av årets X Factor på tv.
SmåMyrorna och jag ska handla snart. Massa god mat och godis. Det gäller att vara förberedd.

Och vilka deltagare i år sen. Jisses vilket gäng. Duktiga som fan. Och, jaaaaa, Myra gråter som ett barn. Är det inte för att de klipper ihop snyfthistorier så är det för att de får till de där tonerna som bara går rakt in i hjärtat på en. För att inte tala om jubel. Finns det NÅN som inte får klump i magen, ont i halsen och översvämmning bakom ögonlocken av jubel!?
Åh hjälp. Kvällen kommer bli tuff.

Ni kan få ett smakprov (eller två bidde det) på en av mina absoluta favoriter.
Kolla in, säger jag bara.


Diana Vickers - X Factor 2008


(Nu är det dessutom
klippt. På riktigt. Jag ska visa er sedan.)

Sagt och Tyckt
Postat av: Liselott

Oj vilka röstresurser! Me like A LOT! Hon kommer att gå mycket långt det är jag säker på. :) Kramis L

Postat av: Stampe Stampsson

Skaffa en egen favorit djavla harmapa.



George Sampson ar snart laglig for mig att woo:a forovrigt. Tror du han uppskattar serenader?

2008-10-11 @ 16:56:42
URL: http://jennythenanny.blogspot.com
Postat av: Nathalie

DAMN, she's good! Jag vill också kunna siiii :(

2008-10-11 @ 22:10:27
URL: http://lockigare.com/blog
Postat av: Myra

Liselittan: Hon är så himla bra!



Skit-Stampe: Tjutt upp. Jag var först!!!

Och lämna stackars George ifred - du kommer bara skrämma skiten ur han! Moahaaa



Nathalie: Helt otrolig. Fatta vilken röst!

2008-10-12 @ 11:11:56
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/
Postat av: PiaLia

Haha! Nu fattar jag.. inte bara jag som har tårar som skvätter när jag hör sånthär!!!

2008-10-12 @ 11:54:16
Postat av: TomasR

Söt och med resurserna...



Fast vem bryr sig?

2008-10-12 @ 20:31:30

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback