Men åååh!

Jag lägger in min lilla MP3'a så att ni ska ha chansen att lyssna på lite bra musik där ni sitter och filurar vid datorn. Men jag tänkte att ni skulle få välja själva om vill lyssna nu eller sen. 
Det går inte. Jag kan inte. 
Det verkar som om ni måste lyssna nu. Och om det tycker jag inte. 

Hmmm. 

Får greja lite till. Annars får den inte vara med. Då åker den ut. 

Skitans. 


Sagt och Tyckt
Postat av: Liselott

Hehehehehe!!!



Det är inte lätt att få till funktionerna, jag hade en sån funktion förut så att musiken drog igång så fort man klickade upp bloggsidan, jag blev jätteirriterad på musiken till slut och tog bort den. Istället kör jag med ett youtubeklipp vid sidan om och så kan man om man vill klicka på den och lyssna på musiken när man läser, om man vill.



skrattar



Kramis L

Postat av: Myra

Liselittan; Ja, det är vansinnigt irriterande med sidor med 'automatisk' musik. Me NOT like.

Men musik är bra!

Vi får se vad jag tycker om den här, och hur länge den får hänga med. :)

2008-10-01 @ 18:14:06
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback