Gjort är gjort är... ogjort.

Igår när jag kom hem från hästarna och skulle till att ta tag i disken, så hade Maken redan varit i farten. Han hade fixat och donat i köket och det var alldeles rent och fint. 
Och diskat. 
Klart jag blev glad. 

Men va' faan. 
Han är ju kass. 
Det var ju lika mycket disk idag igen. 
Megakasst. 

'En gång för alla', diskjäkel, har du hör talas om det!? 


Sagt och Tyckt
Postat av: Liselott

Oj vad jag känner igen det! Det är som om disken jävlas med en eller hur - så, Myra, du får typ gasta till disken "Bring it on, u bastards!!!" fnissar Kramis L

Postat av: Märtagreta

Diskmaskin verkar det finnas nåt som heter, har jag hört, dock inte sett någon här. Guben brukar också "överraska", men just vad gäller disken skulle jag uppskatta om han lät bli, det är liksom ogjort. Igår insåg jag varför, jag fick diska om hela disken efter baket som svärmor så "snällt" diskat, yack!

Åh, du... blablabla... (jag har lite hälsoråd till dig på min blogg, i aaaaaaaaaaaaaaaaaall välmening)

Your sincerely M

2008-10-02 @ 17:10:24
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Sabina

Jag säger bara diskmaskin=)

Lovely, lovely lovely=)

Kraaaaaaaaam

2008-10-02 @ 17:20:00
Postat av: Nilla

Hej

Diskmaskin e en bra uppfinning fast jobbig att plocka i och ur...

2008-10-02 @ 18:32:03
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Myra

Liselott: Jävlas var ordet! :D



Märtagreta: Så trist när man får diska om. Det är nästan värre än att diska från början.

All välmening!? Du är en hemsk människa! ;)



Sabina: Vill också haaaaaa! mutter



Nilla: Diskmaskin är oslagbart! Men vi fick inte plats med nån i köket... :(

2008-10-02 @ 23:09:42
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Det finns sådana däringa minidiskisar som kan få plats överrallt. (Nackdelen är att det inte går in så mycket, men man slipper handdiska iallafall...

fnissar

2008-10-04 @ 08:38:19
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback